چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 57321
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت جودوی قم خبر داد؛

حضور مربیان جودوی قم در سمینار بین المللی فدراسیون جهانی

قم نيوز : رئیس هیئت جودوی استان قم از حضور مربیان جودوی قم در سمینار بین المللی فدراسیون جهانی خبر داد.
حضور مربیان جودوی قم در سمینار بین المللی فدراسیون جهانی
حضور مربیان جودوی قم در سمینار بین المللی فدراسیون جهانی
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار داشت:  سمینار ۳ روزه بین المللی مربیگری جودو زیر نظر «الکساندر جاتسکویچ» مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو در تهران با حضور ۴ مربی از استان قم برگزار شد و مربیان قمی در این دوره دانش خود را با مربیان سایر کشورها به اشتراک گذاشتند.

وی افزود: فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش کشور برای رشد و توسعه دانش مربیان فعال و برگزیده سراسر کشور یک دوره آموزشی مربیگری بین المللی را زیر نظر فدراسیون جهانی برنامه ریزی کرده و طی ۳ روز در تهران برگزار کرد.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: الکساندر جاتسکویچ بلژیکی یکی از موفق‌ترین مدرسان فدراسیون جهانی جودو که در سوابق اجرایی خود، تجاربی چون سرمربیگری تیم ملی بلژیک و قزاقستان را در کارنامه دارد به عنوان مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو در ایران حضور یافته و به روزترین نکات فنی در ورزش جودو را ارائه کرد.

متقی بیان داشت: وی که همچنین از داوران بین المللی ورزش جودو است در این سمینار سه روزه، آخرین نکات داوری که مربیان برای پیشبرد اهدافشان لازم است که بدانند را به آنها آموزش داد و ۴ مربی اعزامی از استان قم در این دوره کاربردی و مفید آموزش‌های تازه‌ای فرا گرفتند که به سود جودوی استان قم خواهد بود.

وی عنوان کرد:  این دوره آموزشی به مدت سه روز و با حضور ۱۷۰ مربی زن و مرد از کشورهای ایران، ترکمنستان، کویت، عراق، بوتان و سنگاپور در به میزبانی مجموعه ورزشی شیرودی و در سالن شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و سیما شاهزاده نجمه کیانی، علیرضا بوستان افروز  و مهدی گائینی نمایندگان استان قم در این سمینار بودند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzxnm.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما