شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 58041
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهارم لیگ برتر رقم خورد

دومین پیروزی تیم والیبال‌نشسته قم برابر شهرداری ارومیه

قم نيوز : والیبالیست‌های معلول قم دومین پیروزی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور را برابر تیم شهرداری ارومیه کسب کردند.
دومین پیروزی تیم والیبال‌نشسته قم برابر شهرداری ارومیه
به گزارش قم نیوز والیبالیست‌های معلول قم که امسال برای نخستین‌بار گام به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال نشسته ایران یعنی لیگ برتر گذاشته‌اند، در چهارمین مسابقه برابر تیم شهرداری ارومیه به میدان رفته و دومین برد خود را به دست آوردند.
در حالی که تیم والیبال نشسته هیأت‌ قم از وجود حسین گلستانی ملی‌پوش قمی خود در تیم اعزامی به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل و همچنین بازیکنانی همچون سیدحسین حسینی، مرتضی جعفری، حسن حسین‌لو و دیگر چهره‌های مطرح قم بهره می‌برد، با برد عصر امروز از چهار بازی دو برد در کارنامه دارد.
این مسابقه از هفته چهارم پیکارهای فصل 1396 لیگ برتر والیبال‌نشسته مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن علم‌الهدی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم برگزار شد و در پایان تیم هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با حساب سه بر یک حریف خود تیم شهرداری ارومیه را مغلوب کرد.
نتیجه‌ای که تیم والیبال نشسته هیأت‌ جانبازان و معلولین قم در مسابقه عصر امروز برابر تیم شهرداری ارومیه کسب کرد و صاحب سه امتیاز این دیدار شد، دقیقا مشابه نتیجه‌ای است که این تیم در بازی روز گذشته از هفته سوم لیگ برتر در قم مقابل گسترش‌فولاد تبریز به دست آورد اما آن بازی را به نماینده آذربایجان شرقی باخت و سه امتیاز به گسترش‌فولاد رسید.
شاگردان حمید براتی در تیم والیبال نشسته هیأت‌ جانبازان و معلولین قم در هفته نخست این رقابت‌ها با حساب سه بر یک به تیم پالایش نفت آبادان باختند، در دیدار هفته دوم موفق به شکست سه بر صفر تیم ذوب‌آهن اصفهان شدند و با احتساب باخت سه بر یک هفته سوم مقابل گسترش‌فولاد تبریز و پیروزی سه بر یک در دیدار هفته چهارم مقابل تیم شهرداری ارومیه اکنون با کسب دو برد و دو باخت، مجموعا 6 امتیاز دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchzvnm.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما