پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 58336
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضاییه:

سرمایه داران صهیونیست به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: سرمایه داران صهیونیست به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و دین اسلام هستند و در این راستا هزینه زیادی کردند تا به جامعه اسلامی ضربه بزنند.
سرمایه داران صهیونیست به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند
سرمایه داران صهیونیست به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز سید علی اصغر رفاهی ظهر امروز در همایش مطالبات رهبری که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفا برگزار شد، با اشاره به موضع دستگاه قضایی در قبال اغتشاشات اظهار کرد: این دستگاه مصمم به برخورد قاطع با اغتشاشگران است.

وی ادامه داد: بستر بیشتر جرم‌ها، شبکه‌های اجتماعی است. در فتنه اخیر هم شاهد این مساله بودیم، برخی از افراد ناآگاه مشکلاتی را برای کشور به وجود آوردند، چون مراقبت‌های لازم از شبکه‌های اجتماعی صورت نگرفت.

مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضاییه افزود: با وجود تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب بر ضرورت تلاش برای پیشگیری از وقوع، به این مساله بی توجهی شد و بی توجهی به مساله پیشگیری از جرم مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.

رفاهی نقش مبلغان حوزه علمیه را در پیشگیری از وقوع جرم مهم دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به همه مدیران دستگاه‌های فرهنگی تاکید کردند که برای پیشگیری از وقوع جرم با قوه قضائیه همکاری کنند و نتیجه چنین همکاری کاهش وقوع جرم در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: سرمایه داران صهیونیست به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و دین اسلام هستند و در این راستا هزینه زیادی کردند تا به جامعه اسلامی ضربه بزنند.

مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضاییه افزود: دشمنان برای مسائل اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی برنامه‌های زیادی دارند و هدف این برنامه‌ها توهین به مقدسات و ضربه زدن به خانواده‌ها است که نمونه‌های آن را در روزهای اخیر مشاهده کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه سجام به عنوان سیستم جامع اطلاعاتی راه اندازی شده است، حدود 20 هزار نفر در این سامانه عضویت دارند و هدف از راه اندازی سامانه سجام نظارت بر وقوع جرم و تبادل اطلاعات مردمی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepx8n.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما