سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 58461
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر جامعه الزهرا:

مشکلات نباید مردم را از راه شهدا جدا کند

قم نيوز : مدیر جامعه الزهرا گفت: باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی‌ها مسیر رونایی حق شهیدان را ادامه دهیم اگرچه ممکن است اشکالاتی در برخی از مدیران وجود داشته باشد و برخی نارسایی‌هایی وجود داشته باشد ولی دلیل نمی‌شود که از مسیر نورانی شهیدان خارج شویم.
مشکلات نباید مردم را از راه شهدا جدا کند
مشکلات نباید مردم را از راه شهدا جدا کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی بعد از ظهر امروز در مراسم حماسه سازان همیشه جاوید روحانیون در هشتمین روز نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم که در جامعه الزهرا قم برگزار شد، با اشاره به اندوه فراوان خانواده‌های شهدا به دلیل از دست دادن عزیزانشان، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا نیز مانند شهدا نزد خداوند از عزت و ارزش بسیاری برخوردار هستند و مردم باید با آن‌ها در کمال احترام برخورد کنند.

وی با بیان اینکه شرط رسیدن ما به شهدا تغییر نکردن و ثابت قدم بودن است، عنوان کرد: باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی‌ها مسیر نورانی حق شهیدان را ادامه دهیم اگرچه ممکن است اشکالاتی در برخی از مدیران وجود داشته باشد و برخی نارسایی‌هایی وجود داشته باشد ولی دلیل نمی‌شود که از مسیر نورانی شهیدان خارج شویم.

مدیر جامعه الزهرا با اشاره به اینکه همه مردم باید مراتب تقدیر و سپاس را از خانواده‌های شهدا به عمل آورند، مطرح کرد: شهدا به ما احتیاج ندارند زیرا آن‌ها به همه مادیات دنیا پشت کرده و مسیر حق را انتخاب کردند و ما در مراسم‌های تجلیل از شهدا از خودمان و مسیر حق را تجلیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده است، خاطرنشان کرد: تمام میزها و جایگاه‌ها فانی و از بین رفتنی است و تنها ارزش آن برای خدمت به انقلاب و ادامه مسیر شهدا است که باید به خوبی این ارزش را قدر بدانیم و در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: در روز قیامت تمام شهدا درحالی که از زخم‌های آن‌ها خون جاری بوده و بوی عطر آن‌ها همه جا را پر کرده است وارد می‌شوند و پیامبر خدا و ائمه اطهار برای آن‌ها اشک خواهند ریخت که امیدواریم خداوند سعادت رسیدن به این جایگاه را به ما عطا کند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما