دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 58481
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
آیت الله علوی گرگانی خواستار شد:

ضرورت فرهنگ‌سازي در حوزه مسائل شهروندي

قم نيوز : آیت‌الله علوی گرگانی گفت: باید خدمت و رسیدگی به امنيت مردم در اولويت باشد البته حرکت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم مورد تأیید است زيرا در زمينه ارتقاء سطح فرهنگ مردم گام برمي‌داريد.
ضرورت فرهنگ‌سازي در حوزه مسائل شهروندي
ضرورت فرهنگ‌سازي در حوزه مسائل شهروندي
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: مسئولیت شما در این زمینه امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد تا جامعه در بستر آرامش به زندگی ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: برخی موارد در کشور به ویژه قم چاره‌ای ندارد و علاج این است که باید مسئولان بالاتر تصمیم بگیرند ولی برخی مسائل است که با وضع موجود می‌توانند رو به اصلاح بروند.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مسئله تعریض خیابان‌ها، گفت: مسئولان بالادست باید در این زمینه تصمیم بگیرند اگر خیابانی عریض در شهر قم وجود داشت اتخاذ تصمیمات امنیتی آسان‌تر بود و خط کشی ویژه برای تردد موتور و دوچرخه صورت می‌گرفت و می‌توانستیم به تدبیر بپردازیم.
وی با بیان اینکه باید سطح فرهنگ افراد افزایش پیدا کند، اظهار داشت: به این وسیله میزان تصادفات کاهش پیدا می‌کند بنابراین لازم است با هر حرکت در راستای هدایت، ارشاد و تعالی فرهنگ مردم گام برداشت.
آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: باید دست به دست یکدیگر داده و سطح فرهنگ مردم را ارتقاء دهیم و در نظر داشت بیشتر رانندگان تصادفات موتورسیکلت در سن جوانی هستند بنابراین ضرورت دارد به خانواده‌های آنها تذکرات لازم داده شود.
ایشان تأکید کرد: مکانی مخصوص برای حرکت‌های آزمایشی و تندروی‌های موتورسیکلت‌سواران تعیین کنید؛ با چنین اقدامی تصادفات کاهش پیدا می‌کند.
وی یادآور شد: باید نظر ما خدمت به مردم و رسیدگی به امنیت مردم باشد البته حرکت شما مورد تأیید است زیرا در زمینه افزایش سطح فرهنگ مردم گام برمی‌دارید.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjdt.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما