دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 58486
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامي استان قم:

منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود

قم نيوز : فرمانده انتظامي استان قم گفت: منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود و بدون کمترين حادثه و هزينه براي نظام اسلامي، اين توطئه با تدبير پليس و هوشياري مردم ولايت مدار قم خنثي شد.
منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود
منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در دیدار آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به توفیقات به دست آمده توسط تعدادی از کارکنان و خانواده‌های فرماندهی انتظامی استان قم برای حفظ قرآن کریم گفت: اعتقاد ما بر این است که هر چه کارکنان با قرآن آشنا و مانوس بوده و در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره ببرند از آسیب و انحراف حفظ می شوند.

وی با بیان اینکه کاهش تخلفات و جرایم مبتلابه کارکنان در نتیجه کاربست مفاهیم قرآنی و درونی کردن و تخلق به اخلاق قرآنی است، افزود: خوشبختانه هر ساله آمار کارکنان قرآنی افزایش یافته و از این نظر خداوند را شاکر هستیم.

مجتبایی در ادامه سخنان خود به حوادث و ناآرامی‌های هفته گذشته اشاره کرد و گفت: عده‌ای فریب خورده به تحریک دشمنان انقلاب اسلامی برای بر هم زدن نظم و امنیت شهر مقدس قم تجمع کردند اما با هوشیاری پلیس و همکاری دیگر نیروهای امنیتی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: منطق پلیس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبیر بود و بدون کمترین حادثه و هزینه برای نظام اسلامی، این توطئه با تدبیر پلیس و هوشیاری مردم ولایت مدار قم خنثی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiynm.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما