يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 58777
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاري 4 بازي در ورزشگاه تختي قم صورت گرفت

12 گل در رقابت قمي‌هاي مدعي صعود به ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : تيم‌هاي مدعي صعود به فصل 1397 رقابت‌هاي باشگاهي ليگ برتر فوتبال در هفته پنجم اين رقابت‌ها 12 گل در چهار مسابقه به ثمر رساندند.
12 گل در رقابت قمي‌هاي مدعي صعود به ليگ برتر فوتبال
12 گل در رقابت قمي‌هاي مدعي صعود به ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز همانند لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم که در دسته‌های برتر، اول و دوم هر یک با حضور هشت تیم برگزار می‌شود، کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم بازی‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های این استان را نیز در هر یک از دسته‌ها با حضور هشت تیم برنامه‌ریزی کرده است.

در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم چهار مسابقه بین هشت مدعی صعود به لیگ برتر برگزار شد و تیم‌های آریا، پیروزان، سرخپوشان و شاهین موفق به شکست حریفان خود شدند، ضمن اینکه در این تعداد بازی 12 گل به ثمر رسید.

اتفاق جالب توجه دیدارهای این هفته به ثمر رسیدن سه گل در هر یک از بازی‌ها بود، جالب‌تر اینکه سه تیم با نتیجه دو بر یک حریفان خود را شکست دادند و در یک بازی تیم برنده توانست با سه گل از سد رقیب خود عبور کرده و به سه امتیاز ارزشمند بازی‌های هفته پنجم دست یابد.

اگر چه هر چهار بازی هفته پنجم برنده داشت اما قاطع‌ترین برد این هفته را تیم سرخ‌پوشان کسب کرد، تیمی که توانست در جدال با کیان به برتری سه بر صفر دست یابد و با کسب سه امتیاز این دیدار وضعیت خود را در جدول رده‌بندی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر ارتقاء دهد.

فوتبالیست‌های تیم پیروزان نیز این هفته دست به کار بزرگی زدند و در جدال با آینده‌سازان به برتری دو بر یک دست یافتند، ضمن اینکه تیم فوتبال آریا در جدال با سهیل شهرقائم با همین نتیجه به برتری رسید و تیم شاهین نیز در مصاف با آکادمی زبان نوین با برد دو بر یک از میدان خارج شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd550k.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما