دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 58816
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری المپیاد ورزش همگانی در قم

قم نيوز : معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: المپیاد ورزش همگانی در دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.
برگزاری المپیاد ورزش همگانی در قم
برگزاری المپیاد ورزش همگانی در قم
به گزارش قم نیوز روح الله رمضانی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم اظهار کرد: این مراسم در آینده نزدیک برگزار می‌شود، البته برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی قم هزینه زیادی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات جام یادگار امام برای مرتبه دوم در سال 96، هزینه زیادی را برای اداره ورزش و جوانان و هیأت کشتی قم دارد و باید دستگاه‌های اجرایی استان در تامین هزینه جام یادگار امام مشارکت کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: اولین دوره المپیاد ورزش همگانی با عنوان همه برنده هستیم در هشت رشته در تمامی سنیی در سراسر کشور برگزار می‌شود، هدف این المپیاد افزایش نشاط و شادابی مردم به خصوص جوانان است.

رمضانی، زمان برگزاری المپیاد ورزش همگانی را دهه فجر دانست و تصریح کرد: شرکت در این المپیاد، بیشتر به صورت فردی است و تمام افراد با هر سنی امکان شرکت در المپیاد ورزش همگانی دارند.

وی ادامه داد: برگزاری المپیاد ورزش همگانی با هدف برد و باخت نیست و این المپیاد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان قم برگزار خواهد شد، جلسه ستاد المپیاد ورزش همگانی استان با حضور استاندار قم برگزار شده است، انتظار داریم که دستگاه‌هایی همچون صدا و سیما و شهرداری در اطلاع رسانی این المپیاد مشارکت کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: امسال پنج هزار و 500 نفر در المپیاد ورزش محلات شرکت کردند، برگزاری این المپیاد در تابستان امسال با همکاری شهرداری قم و کانون‌های فرهنگی مساجد بود.

رمضانی در پایان با اشاره به هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان قم برای برگزاری باشکوه المپیاد ورزش همگانی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این المپیاد هماهنگی‌های لازم با اداره آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-6nm.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما