سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 58849
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در هفته پاياني ليگ دسته اول

حريف كريمه قم انصراف داد

واليباليست‌هاي قم بدون بازي پيروز شدند
قم نيوز : حريف تيم واليبال كريمه قم در هفته پاياني رقابت‌هاي مرحله مقدماتي ليگ دسته اول واليبال باشگاه‌هاي كشور از رويارويي با اين تيم انصراف داد.
حريف كريمه قم انصراف داد / واليباليست‌هاي قم بدون بازي پيروز شدند
حريف كريمه قم انصراف داد / واليباليست‌هاي قم بدون بازي پيروز شدند
به گزارش قم نیوز در شرایطی که مسابقات مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از آبان ماه امسال با رقابت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی آغاز شد، با انصراف تیم موسسه پیروزی کیش، اکنون 15 تیم در جدول مسابقات هستند.

هشت تیم حاضر در گروه نخست مقدماتی و هفت مدعی حاضر در گروه دوم این هفته روز چهارشنبه 27 دی‌ماه به کار خود در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور پایان می‌دهند، در حالی که از هر گروه چهار تیم مجوز صعود به پلی‌آف مسابقات را کسب خواهند کرد.

در بین تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ دسته اول والیبال، تیم کریمه قم یکی از تیم‌های گروه دوم مقدماتی است که در بازی‌های قبل خود تنها یک مسابقه را با برد پشت‌سر گذاشته و بین هفت تیم حاضر در این گروه با کسب تنها سه امتیاز رتبه آخری جدول را در اختیار دارد.

کریمه قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ والیبال ایران باید در هفته پایانی مرحله مقدماتی روز چهارشنبه 27 دی‌ماه همزمان با سایر بازی‌ها در دیداری خانگی به میزبانی سالن شهید محمود رضائیان قم به مصاف تیم پالایش نفت آبادان می‌رفت اما این بازی برگزار نخواهد شد.

با توجه به اینکه هر دو تیم کریمه قم و پالایش نفت آبادان شانسی برای صعود از گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول والیبال به مرحله پلی‌آف ندارند، آبادانی‌ها که باید به قم سفر می‌کرد رسما انصراف خود را از حضور در این بازی خارج از خانه اعلام کرد و بدین‌ترتیب نتیجه بازی بدون انجام آن سه بر صفر به نفع نماینده قم شد تا دومین برد این فصل در کارنامه شاگردان سیدروح‌الله شفیعی به ثبت برسد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdnj0k.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما