پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 58964
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در آغاز بازی‌های دور برگشت صورت می‌گیرد

مصاف انتقامی صبای قم با سپاهان اصفهان در لیگ برتر

قم نيوز : تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری انتقامی به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.
مصاف انتقامی صبای قم با سپاهان اصفهان در لیگ برتر
به گزارش قم‏ نیوز بعد از هفت هفته رقابت تیم‌های مدعی قهرمانی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این فصل، تیم‌ها برای حضور بازیکنان خود در امتحانات پایان ترم تحصیلی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.
اما از امروز پنجشنبه 28 دی‌ماه استارت دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران زده می‌شود و در گروه‌های مختلف تیم‌ها برای بهبود جایگاه خود به منظور کسب مجوز صعود به مرحله بعد به میدان می‌روند، در حالی که یکی از بازی‌های مهم را صبای قم در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انجام می‌دهد.
صبای قم که در جمع تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران است در هفت بازی نیم‌فصل نخست موفق به کسب پیروزی نشده و در حال حاضر با کسب پنج تساوی و دو باخت در بین سه تیم پائین جدول این گروه قرار گرفته است.
صبای قم که در این فصل به دلیل مشکلات مالی با موانع زیادی مواجه است و حتی هزینه‌های سفر به خانه حریفان را به سختی تهیه می‌کند، با وجود این محدودیت‌ها به تمرینات خود در تعطیلات لیگ برتر پرداختند تا با انگیزه جبران امتیازات نیم‌فصل نخست در دور برگشت با قدرت بیشتر وارد میدان رقابت با حریفان شوند.
صبای قم در حالی عصر امروز در دیدار خارج از خانه هفته نخست دور برگشت لیگ برتر به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود که آخرین بازی خود در این گروه را در میهمانی تیم استقلال بوشهر انجام داده و از این حساس که تا آخرین لحظات پیروز آن بود، تساوی دو بر دو را در کارنامه دارد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcba9bs.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما