پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 58982
منبع : خبرگزاری فارس
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام:

کنگره بزرگداشت شهید نواب صفوی برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: قرار است که کنگره ای در خصوص شهید نواب صفوی در کشور برگزار شود تا تمام مخالفین و موافقین این شهید حرف‌های خود را بزنند و سخنان آن‌ها در تاریخ ثبت شود.
کنگره بزرگداشت شهید نواب صفوی برگزار می‌شود
کنگره بزرگداشت شهید نواب صفوی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد مهدی عبدخدایی ظهر امروز در دیدار اعضای کنگره شهید نواب صفوی با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به اقدامات جنبش فدائیان اسلام اظهار کرد: نخستین اقدام این جنبش علیه احمد کسروی بود، متاسفانه اکنون شاهد تبلیغ این فرد به عنوان یک مورخ هستیم در حالی که کسروی در کتاب‌های، تبلیغات زیادی علیه سعدی و حافظ کرد.

وی ادامه داد: کسروی، آئین کتاب سوزان داشت و هر سال در اسفندماه تعدادی از کتاب‌های به قول خود ضاله از جمله مفاتیح الجنان را آتش می‌زد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: قرار است که کنگره ای در خصوص شهید نواب صفوی در کشور برگزار شود تا تمام مخالفین و موافقین این شهید حرف‌های خود را بزنند و سخنان آن‌ها در تاریخ ثبت شود.

عبدخدایی با اشاره به تقابل نظام جمهوری اسلامی با دنیای استکبار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در برابر آمریکا ایستاده است و زمانی که سخنان ایشان را در خصوص ترامپ می‌شنوم، احساس غرور می‌کنم.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت، آمریکایی‌ها در ایران نفوذ زیادی داشتند، آن‌ها برای ایران نخست وزیر تعیین می‌کردند، نسل فعلی از آن چه که در آن دوران اتفاق افتاد، آگاه نیست.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: ما توانستیم آمریکا را از منطقه بیرون کنیم، کشورمان موفقیت‌های زیادی را به دست آورده و سراسر ایران به کارگاه سازندگی تبدیل شده است؛ اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که ضد استکبار است مایه افتخار می‌کنم.

عبدخدایی در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهید نواب صفوی خاطرنشان کرد: این شهید پایه‌های نخست حکومت اسلامی را به وجود آورد، او بر اجرای تمام و کمال احکام اسلامی در ایران تاکید داشت و نقش آیت‌الله بروجردی در تشکیل حکومت اسلامی در کشور نیز پررنگ بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb59bs.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما