يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 59074
منبع : خبرگزاری فارس
براي ديدار عصر امروز صورت گرفت

معرفي 21 بازيكن صباي قم براي جدال با خونه به خونه بابل

قم نيوز : كادر فني تيم فوتبال صباي قم اسامي 21 بازيكن اين تيم را براي مسابقه هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور معرفي كرد.
معرفي 21 بازيكن صباي قم براي جدال با خونه به خونه بابل
به گزارش قم نیوز مسابقات هفته سوم از دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه اول بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم خونه به خونه بابل خواهد بود.
این دیدار یازدهمین مسابقه خانگی نماینده فوتبال قم در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران است و صبای قم که از 10 بازی خانگی قبل خود هیچ بردی در کارنامه ندارد با انگیزه به دست آوردن نخستین برد خانگی با کادر فنی جدید خود از تیم خونه به خونه بابل پذیرایی می‌کند.
این در حالی است که صبای قم در آستانه این دیدار و بعد از باخت هفته نوزدهم به تیم نفت مسجد سلیمان در کادر فنی خود بار دیگر تغییراتی ایجاد کرد و بازیکن اسبق فوتبال قم یعنی مسعود راشکی هدایت این تیم را برای بازی‌های 15 هفته باقی مانده لیگ دسته اول بر عهده گرفته است.
راشکی برای نشستن روی نیمکت صبای قم از سه‌شنبه هفته قبل کار خود را در نماینده بحران زده فوتبال قم آغاز کرده است و برای نخستین دیداری که قصد دارد هدایت صبا را انجام بدهد، لیست 21 نفره تیم فوتبال صبای قم را برابر تیم مقابل خونه به خونه معرفی کرد.
در ترکیب تیم صبای قم در این دیدار محمدامین میرداداشی، حمیدرضا محمدی، علی احمدی، سیدمجتبی مبینی‌پور، محمد عرب‌خراسانی، محمدمیلاد آبادی، اسامه کاویان‌پور، ابراهیم لطفی، جهانگیر عسگری، مسعود ابرقویی، علی غلامرضایی، سجاد کرمان، آرش اسماعیلی، عرفان بادی، حمید پاکیزه، محسن کرمی، داوود بهادری، آرش عبدلی، میثم شیردل، حسن صفرزاده و محمد پاکدل حضور دارند.
نماینده فوتبال قم که از 19 بازی قبل خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران تنها 10 امتیاز حاصل از یک برد، هفت تساوی و 11 باخت در کارنامه خود به ثبت رسانده است، در این دیدار حساس خانگی مقابل تیم رده چهارمی خونه به خونه بابل بازیکن محروم یا مصدوم ندارد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcee78n.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما