سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 59171
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی:

مدافعان حرم از حضرت زينب(س) الهام‌گيري مي‌كنند

پناهگاه امروز ولي فقيه است
قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: مدافعان حرم از حضرت زینب(س) الهام می‌گیرند و در برابر صهیونیست‌ها و آمريکا مقاومت می‌کنند بنابراین مکتب اهل بیت(ع) تأثیرگذار بوده و درس‌های فراوان دارد.
مدافعان حرم از حضرت زينب(س) الهام‌گيري مي‌كنند/پناهگاه امروز ولي فقيه است
مدافعان حرم از حضرت زينب(س) الهام‌گيري مي‌كنند/پناهگاه امروز ولي فقيه است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از همسران جانبازان اظهار کرد: بانوان در این انقلاب همانند مردان در زمینه خدمت جایگاه والایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه امام خمینی(ره) بسیار آموزنده است و ایشان حاصل تجارب خود را در این وصیت‌نامه ذکر کرده‌اند. پیش از انقلاب کشورهای اسلامی زیر سلطه کفار و استکبار بودند ولی انقلاب استکبار را به مردم شناساند و روح استکبار ستیزی را در کل مستضعفان جهان بیدار کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همسران جانبازان جایگاه والایی دارند گفت: هر قدم شما عبادت است. این انقلاب، دینی و مذهبی محسوب می‌شود و ادامه راه و روش پیامبران است.

وی عنوان کرد: امروز به پناهگاه نیاز داریم و پناهگاه ولی فقیه است زیرا حوادثی به وجود می‌آید که برای پشت سر گذاشتن آنها به راهنما و رهبر نیاز داریم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: از طرفی دشمنان اسلام و مستکبران قرار دارند و از طرفی دیگر مستضعفان و مسلمانان واقعی در یک صف هستند تا به مبارزه با دشمنان بپردازند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: دشمنان از قدرت‌های مادی خود استفاده کرده و در برابر ما صف‌آرایی می‌کنند و جبهه مقاومت نیز در برابر استکبار ایستادگی می کند.

وی با بیان اینکه شما در جبهه‌ خدمت به انقلاب گام برمی‌دارید گفت: امام عصر(عج) در دوران آرامی ظهور نمی‌کنند بلکه جهاد می‌کنند ولی ظهور ایشان به زمینه و بستر نیاز دارد که انقلابی‌ها باید هوشیار و بیدارتر باشند.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: امام حسین(ع) قهرمان کربلا و حضرت زینب(س) قهرمان پیام‌رسانی است و حضرت به ایراد خطبه در مجلس یزید پرداختند و پیام کربلا را به خوبی منتقل کردند.

وی یادآور شد: مدافعان حرم از حضرت زینب(س) الهام می‌گیرند و در برابر صهیونیست‌ها و آمریکا مقاومت می‌کنند بنابراین  مکتب اهل بیت(ع) تأثیرگذار و درس‌آموز است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بارگاه حضرت زینب(س) امروز پایگاهی برای تربیت مدافعان حرم شده است گفت: حضرت خدمت بزرگی انجام دادند و پیام کربلا را در زمان و مکان گسترش دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان در وصیت‌نامه خود تأکید دارند که مراسم دعای ندبه و عاشورا را خالی نگذارید زیرا آنها تربیت شده این محافل هستند و باید این مراسم و مجالس ادامه پیدا کند.

سیدجواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ابتدای این دیدار با بیان اینکه همسران جانبازان در طول این سال‌ها همواره به حضرت زینب(س) تأسی کردند خاطرنشان کرد: این بانوان از توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمن باکی ندارند و در کنار امام و رهبر انقلاب همواره ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccssqp.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما