چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 59240
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در آغاز ديدارهاي مرحله نهايي صورت مي‌گيرد

جنگ همشهري‌هاي قمي در آغاز تلاش براي قهرماني فوتسال ايران

قم نيوز : مسوول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از آغاز ديدارهاي مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور و ديدار فوق‌العاده حساس قمي‌ها خبر داد.
جنگ همشهري‌هاي قمي در آغاز تلاش براي قهرماني فوتسال ايران
جنگ همشهري‌هاي قمي در آغاز تلاش براي قهرماني فوتسال ايران
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: از جمع تیم‌هایی که امسال در مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور حضور داشتند، چهار تیم برتر گروه‌های دو گانه مجوز حضور در مرحله نهایی این فصل را به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: بین تمام تیم‌هایی که امسال از استان‌های مختلف در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران حضور داشتند، قم نیز دارای دو نماینده بود و تیم‌‌های آتلیه‌طهران قم و هیأت فوتبال قم در گروه دوم مقدماتی بازی‌های رفت و برگشت این مرحله را برگزار کردند و خوشبختانه با اقتدار بالاتر از دیگر رقبای خود به مرحله نهایی رسیدند.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم اضافه کرد: آتلیه‌طهران قم و هیأت فوتبال قم در گروه دوم مقدماتی رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و در کنار تیم‌های موعود پیرادل مشهد و شهروند ساری چهار تیمی هستند که باید برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران دیدارهای مرحله نهایی از امروز به میزبانی هیأت فوتبال استان خراسان‌رضوی و در شهر مقدس مشهد به انجام می‌رسد و چهار تیم حاضر در این مرحله به شکل دوره‌ای به مدت سه روز برای کسب مقام قهرمانی مسابقه می‌دهند.

بمانی با اشاره به برنامه این بازی‌ها، عنوان کرد: در روز نخست این بازی‌ها نماینده‌های قم به دلیل حساسیت بازی‌ها با یکدیگر دیدار می‌کنند، مسابقه‌ای که آتلیه‌طهران و هیأت فوتبال قم باید دیداری به عنوان شهرآورد قمی‌ها انجام دهند تا گام نخست را برای قهرمانی بردارند.

* برنامه بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید ایران:

* چهارشنبه 4 بهمن ماه

آتلیه‌طهران قم – هیأت فوتبال قم

موعود پیرادل مشهد – شهروند ساری

* پنجشنبه 5 بهمن ماه

آتلیه‌طهران قم – شهروند ساری

موعود پیرادل مشهد – هیأت فوتبال قم

* جمعه 6 بهمن ماه

هیأت فوتبال قم – شهروند ساری

موعود پیرادل مشهد – آتلیه‌طهران قم

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjy8ei.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما