چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 59546
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قم خبر داد

انجام 133 عمليات آتش‌نشاني طي هفته گذشته در قم

قم نيوز : مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از انجام 133 عمليات آتش‌نشاني طي هفته گذشته خبر داد.
انجام 133 عمليات آتش‌نشاني طي هفته گذشته در قم
انجام 133 عمليات آتش‌نشاني طي هفته گذشته در قم
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که عملیات آنها در قالب حریق، حریق ضایعات، ایمنی، نجات و ایمن سازی صورت می‌گیرد.

وی به انجام 133 مورد عملیات آتش‌نشانی از 30 دی تا 6 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: عملیات در قالب 39 مورد عملیات حریق ، 20 مورد عملیات حریق ضایعات،  24 مورد عملیات نجات و 50 مورد عملیات ایمن سازی(قطع آژیر، بازگشایی درب منزل و خورد  و...) انجام شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاع سازمان پنج نفر در اثر سقوط در چاه، سقوط در کانال، تصادفات طی این مدت مصدوم شدند البته آمار برخی مصدومان از سوی سازمان ثبت نشده است.
وی با بیان اینکه 24 ایستگاه آتش‌نشانی در قم وجود دارد گفت:‌ تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم به استانداردهای لازم نزدیک‌تر شده و می‌توان بیان کرد از این نظر وضعیت مطلوبی وجود دارد.
جعفری خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی به طور معمول مأموریت‌های خارج از شهر نیز در دستور کار دارد  در صورتی که وظیفه سازمان تنها پوشش حوادث داخل محدوده شهر است که به دلیل کمبود امکانات سایر ارگان‌ها این امر صورت می‌گیرد.
وی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و استفاده از وسائل گرمازا هنگام خروج از منزل موارد ایمنی را رعایت کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqwaw.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما