چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 59553
منبع : خبرگزاری فارس
11 بهمن در ورزشگاه تختي قم صورت مي‌گيرد

پذيرايي صباي قم از بابلي‌ها در جنگ براي بقا

قم نيوز : تيم فوتبال اميد صباي قم در جنگ و مبارزه براي بقا در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در ديداري حساس از خونه به خونه بابل پذيرايي مي‌كند.
پذيرايي صباي قم از بابلي‌ها در جنگ براي بقا
پذيرايي صباي قم از بابلي‌ها در جنگ براي بقا
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر یازدهمین روز بهمن ماه در شهرهای مختلف بین 12 تیم لیگ برتری برگزار می‌شود و صبا در قم میزبان یکی از 6 بازی همزمان این هفته است.

صبای قم از ساعت 14 روز چهارشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برابر تیم خونه به خونه بابل بازی می‌کند، مسابقه‌ای که در آن تیم‌های سوم و دوازدهم جدول رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

نماینده فوتبال قم در هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و در حالی که یکی از بازی‌های خارج از خانه خود را در شهر رفسنجان برابر تیم مس برگزار می‌کرد با تک گل میثم شیردل تیم مس رفسنجان را برد تا شگفتی‌ساز هفته هفدهم بازی‌ها لقب بگیرد.

کسب سه امتیاز از دیدار هفته قبل موجب شد تا قمی‌ها به ویژه خود صبایی‌ها به بقا در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور امیدوار شوند اما این مهم به عملکرد صبا در پنج مسابقه باقی مانده از این فصل نیز بستگی دارد، بازی‌هایی که یکی از حساس‌ترین آنها امروز در قم برابر خونه به خونه بابل انجام می‌شود.

تیم خونه به خونه بابل در حال حاضر با کسب 9 برد، پنج تساوی، سه باخت، 27 گل زده، 17 گل خورده و 32 امتیاز بعد از تیم‌های 35 امتیازی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در مکان سوم جدول رده بندی جای دارد، در حالی که صبای قم با سه برد، سه تساوی، 11 باخت، 15 گل زده، 47 گل خورده و 12 امتیاز در آخرین جایگاه جدول ایستاده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwn9n.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما