چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 59586
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کشتی قم خبر داد؛

شانس بالای کشتی‌گیر قمی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان

قم نيوز : دبیر هیئت کشتی استان قم از شانس بالای علی‌اکبر حیدری، فرنگی کار قمی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان خبر داد.
شانس بالای کشتی‌گیر قمی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان
شانس بالای کشتی‌گیر قمی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان
به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار داشت: علی‌اکبر حیدری فرنگی کار قم و قهرمان دسته ۹۷ کیلوگرم استان قم برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا فراخوانده شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان، در خانه کشتی عبدالله موحد تهران شروع به کار خواهد کرد که بر این اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری فرنگی کار قم برای حضور در این مرحله از اردو فراخوانده شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: در حالی که سرپرستی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بر عهده سید موسی طباطبایی فرنگی کار سال‌های نه چندان دور استان قم است این اردوی آماده سازی تا روز ۲۲ بهمن‌ماه به طول خواهد انجامید.

رضایی بیان داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای ۸ و ۹ اسفندماه در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد و با توجه به موفقیت‌های اخیر حیدری به کسب دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی توسط این جوان قمی امیدوار هستیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر حیدری بیشترین شانس را در میان کشتی گیران قمی برای ملی پوش شدن در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد البته یکی دو کشتی گیر قمی دیگر نیز برای این موفقیت بخت دارند اما در حال حاضر نگاه‌ها به علی اکبر حیدری معطوف شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccepqp.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما