سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 59839
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان 12 مسابقه مقدماتی رقم خورد

صعود 4 تیم به نیمه نهایی فوتسال جام رسانه‌های قم

قم نيوز : چهار تیم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رسانه‌هاي استان قم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها شدند.
صعود 4 تیم به نیمه نهایی فوتسال جام رسانه‌های قم
صعود 4 تیم به نیمه نهایی فوتسال جام رسانه‌های قم
به گزارش قم نیوز مسابقات فوتسال قهرمانی جام رسانه‌های استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عضویت خبرنگاران قمی در ترکیب هشت تیم حاضر در این بازی‌ها آغاز شد و اکنون چهار تیم برتر در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

بازی‌های مرحله مقدماتی جام رسانه‌های فوتسال استان قم به همت موسسه رسانه گستر کریمه ابتدا در دو گروه چهار تیمی برنامه‌ریزی شد و در حالی که سالن شهید شیرازی قم میزبانی این مرحله را انجام داد، هشت تیم مجموعا 12 مسابقه برای معرفی صعود کننده‌ها به نیمه نهایی برگزار کردند.

در گروه نخست مقدماتی تیم‌های خبرگزاری رسا، خبرگزاری بسیج، خبرگزاری ایلنا و هفته نامه اقتصاد آینده به رقابت پرداختند و بازی‌های گروه دوم مقدماتی نیز با حضور تیم‌های خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری موج، پایگاه خبری آوین نیوز و شهر نیوز برگزار شد.

در دیدار افتتاحیه رقابت‌های سال 1396 فوتسال جام رسانه‌های استان قم تیم‌های خبرگزاری رسا و هفته‌نامه اقتصاد آینده از گروه نخست به مصاف یکدیگر رفتند و دیدار پایانی این مرحله را نیز تیم‌های خبرگزاری موج و خبرگزاری صدا و سیما برگزار کردند و بازی‌های نیمه نهایی امروز به انجام می‌رسد.

با انجام بازی‌های مقدماتی از گروه نخست تیم اقتصاد آینده با کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی شد و تیم خبرگزاری ایلنا به عنوان تیم دوم صعود کرد، ضمن اینکه از گروه دو تیم آوین نیوز در صدر ایستاد و به همراه خبرگزاری صدا و سیما به نیمه نهایی رسید.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رسانه‌های استان قم روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، از ساعت 15 تیم آوین نیوز برابر خبرگزاری ایلنا به میدان می‌رود و از ساعت 17 نیز تیم‌های اقتصاد آینده  و خبرگزاری صدا و سیما مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا فینالیست‌های این جام مشخص شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnj0k.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما