چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 59864
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده يگان حفاظت از شخصيت‌هاي سپاه علي بن ابيطالب استان قم:

یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌ها برگزار مي‌شود

قم نيوز : فرمانده يگان حفاظت از شخصيت‌هاي سپاه امام علي بن ابيطالب استان قم از برگزاري یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه در روز 19 بهمن امسال خبر داد.
یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌ها برگزار مي‌شود
یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌ها برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز جواد شفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب استان قم 173 شهید گلگون کفن به انقلاب تقدیم کرده است. با توجه به اینکه این یگان بحث حفاظت از شخصیت‌های استانی و کشوری را دارد در نظر داریم با برگزاری یادواره، یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی از برگزاری یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا خبر داد و افزود: این یادواره با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و مدیحه‌سرایی علی مالکی‌نژاد در مدرسه علمیه امام کاظم واقع در میدان معلم برگزار می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه امام علی بن ابیطالب استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از خانواده شهدا، پیشکسوتان یگان حفاظت و مردم انقلابی دعوت شده که در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های یادواره گفت‌: تجلیل از خانواده شهدا، خاطره‌گویی در زمینه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرعه‌کشی از دیگر برنامه‌ها است.

شفیعی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در بستر هنر دفاع مقدس و ارزش کار برای شهدا با برگزاری چنین یادواره‌هایی در نظر داریم رسالت خود را انجام داده و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbawbs.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما