چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 59875
منبع : خبرگزاری تسنیم

پناهیان: دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه با تأکید براینکه باید دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم، گفت: دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی سعی می‌کند اذهان را هدایت کرده و جوانان را نسبت به انقلاب گمراه کند.
پناهیان: دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم
پناهیان: دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، با تأکید براینکه باید دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم، اظهار داشت: دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی سعی می‌کند اذهان را هدایت کرده و جوانان را نسبت به انقلاب گمراه کند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: به‌تازگی مستندی از دوران رضاشاه پخش می‌شود که نشان‌گر فقر و بیچارگی ملت ایران است، متأسفانه پس از 40 سال اقدام به پخش این‌گونه مستندات شده و باید در این زمینه رسانه‌ها فعال‌تر باشند و دوران تاریک پهلوی را با پخش مستند و فیلم نشان دهند.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های اقتصادی کشورمان پس از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته و افرادی که از خارج از کشور می‌آیند به این نکته اذعان دارند که ایران کشوری است که در ظاهر مشکل ندارد.

پناهیان  با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با ایران افزود: دشمن تلاش می‌کند مردم کشور خود را فریب دهد و نسبت به کشور ایران بدبین کند، بنابراین هرگاه هرکسی از خارج به کشورمان می‌آید می‌گوید که تصور می‌کرده ایران کشوری قحطی‌زده و بسیار عقب‌افتاده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdkj0k.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما