شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 60280
منبع : خبرگزاری فارس
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف:

بانوي بي‌نشان از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه بانوي بي‌نشان از اين رسانه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
بانوي بي‌نشان از راديو معارف پخش مي‌شود
بانوي بي‌نشان از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز احمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت ایام فاطمیه دوم اظهار کرد: حدیث غربت از جمله برنامه‌های رادیو معارف به این مناسبت بوده که 30 بهمن امسال از ساعت 19:15 تا 21 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌های غربت حضرت فاطمه زهرا(س) در این برنامه بررسی می‌شود و غصب فدک، هجوم به خانه و مظلومیت عقیده از دیگر موضوعات این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر موضوعات برنامه حدیث غربت گفت: خطبه فدکیه محور دیگر این برنامه است که به بیان مشروح غربت، تشییع شبانه، مخفی بودن مزار، مظلومیت برپایی روضه حضرت و غربت سیره فاطمی در خصوص حجاب و عفاف در جامعه پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: سید محمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، سردبیر و نویسنده، محمد جواد محمدی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام والمسلمین سید بهاءالدین ضیایی به عنوان کارشناس این برنامه است.

محمودی از تولید برنامه بانوی بی‌نشان خبر داد و افزود: این برنامه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) از 30 بهمن تا دوم اسفند امسال روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:40 تا 10 پخش می‌شود و تنها در روز شهادت حضرت این برنامه تا ساعت 11 ادامه دارد و در انتهای برنامه از ساعت 11 زیارت حضرت زهرا(س) به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود.

وی با اشاره به محورهای موضوعی کارشناسی برنامه بانوی بی‌نشان گفت:‌ مقام و منزلت حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال از جمله موضوعات این برنامه است که به جایگاه حضرت زهرا(س) در عالم هستی پرداخته می‌شود و مقام و منزلت ایشان در قرآن تبیین خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف مقام و منزلت حضرت زهرا(س) نزد پدر، شوهر، فرزندان، بستگان و اصحاب، اهل بیت(ع) و دانشمندان اهل سنت، اهمیت شناسایی مقام حضرت زهرا(س) و مظلومیت شهادت حضرت زهرا(س) را از دیگر موضوعات این برنامه ذکر کرد.

وی یادآور شد: ابوالفضل سلیمانی سردبیر و نویسنده این برنامه است و حمید سوری مجری و حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dv.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما