شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 60282
منبع : خبرگزاری فارس
استاد دانشگاه ملی اسلامیه دهلی خبر داد

وجود 40 عضو هیئت علمی در دانشگاه جامعه اسلامی دهلی

قم نيوز : استاد دانشگاه ملی اسلامیه دهلی با بیان اینکه 40 عضو هیئت علمی در دانشگاه جامعه اسلامی حضور دارند، گفت: علاوه بر تدریس، کنفرانس‌های متعددی با همکاری مراکز اسلامی از جمله جامعه المصطفی العالمیه در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وجود 40 عضو هیئت علمی در دانشگاه جامعه اسلامی دهلی
وجود 40 عضو هیئت علمی در دانشگاه جامعه اسلامی دهلی
به گزارش قم نیوز محمد اسحاق ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی، با اشاره به اینکه دانشگاه ملی اسلامی از 91 سال پیش تاسیس و رشته مطالعات اسلامی از نخستین رشته‌های این دانشگاه بود، اظهار کرد: در این دانشگاه اساتید به آموزش معارف اسلامی پرداخته و به مباحث تاریخی نیز توجه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ممتاز دکتری مذاهب اسلامی در این دانشگاه حضور دارند، عنوان کرد: در دانشگاه جامعه اسلامی به یک فرقه خاص توجه نداشته و بحث توسعه علوم اسلامی را برای تمام مسلمانان داریم؛ ایران در دوره صفویه نیز یکی از دروس مطالعاتی دانشگاه جامعه اسلامی است.

اسحاق با اشاره به اینکه فرهنگ و تمدن اسلامی نقش ویژه‌ای در مطالعات این دانشگاه دارد، مطرح کرد: دانشگاه جامعه اسلامی حدود 600 نفر دانشجوی فارغ التحصیل، 60 نفر دانشجوی دکتری و بیش از 350 دانشجوی دکتری پژوهشی دارد.

وی با بیان اینکه 40 عضو هیئت علمی در دانشگاه جامعه اسلامی حضور دارند، خاطرنشان کرد: علاوه بر تدریس، کنفرانس‌های متعددی با همکاری مراکز اسلامی از جمله جامعه المصطفی العالمیه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

این استاد دانشگاه ملی اسلامی دهلی با اشاره به اینکه امروزه تمام کفر در یک جبهه مقابل اسلام ایستاده است، تصریح کرد: امروزه حفظ وحدت اسلامی برای مسلمانان جزو واجب‌ترین اعمال است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiin-.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما