يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 60288
منبع : خبرگزاری مهر
به دلیل آسیب دیدگی؛

«امیر مهدی زاده» شانس حضور در لیگ جهانی کاراته دبی را از دست داد

قم نيوز : امیر مهدی زاده، ستاره بین المللی کاراته قم به دلیل آسیب دیدگی قادر به حضور در مرحله دوم لیگ جهانی کاراته نخواهد بود.
«امیر مهدی زاده» شانس حضور در لیگ جهانی کاراته دبی را از دست داد
«امیر مهدی زاده» شانس حضور در لیگ جهانی کاراته دبی را از دست داد
به گزارش قم نیوز امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام و موفق استان قم و تیم ملی که چندی پیش در مرحله نخست لیگ جهانی کاراته در فرانسه شرکت داشت دومین مرحله این مسابقات به میزبانی امارات را از دست داد تا فرصت جبران ناکامی پاریس را از دست دهد.

مهدی زاده قرار بود برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان امارات راهی دبی شود اما آسیب دیدگی بی موقع درست پیش از سفر به امارات سبب شد وی نتواند به امارات سفر کند و بدین ترتیب مهدی زاده امتیاز حضور در این مرحله لیگ جهانی در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته را کسب نخواهد کرد.

آسیب دیدگی از ناحیه کمر سبب دوری مهدی زاده از میدان شده و میزان دقیق آسیب دیدگی مهدی زاده به زودی مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد افتخار ورزش استان قم باید حداقل چند هفته دور از میادین باشد و این آسیب دیدگی در جریان یک جلسه تمرینی حادث شده است.

ملی پوش کاراته استان قم چند هفته قبل در پاریس و در اولین مرحله کاراته وان در سال جدید میلادی با ۲ شکست برابر حریفان خود از ازبکستان و قزاقستان نتوانست در بین برترین‌های این مسابقات قرار گیرد و در دسته منهای ۶۰ کیلوگرم روی سکوی چهارم قرار گرفت.

این در حالی است که امیر مهدی زاده در سال ۲۰۱۸ بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد اما بارها اعلام کرده است که هدف اصلی وی حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال از این رقابت‌ها است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjx09.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما