چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 60432
توسط شبکه خبری المیادین و یک روزنامه نگار بلغارستانی،

اسناد مهم از جنگ بیولوژیک آمریکا در غرب آسیا افشا شد

قم نيوز : ایالات متحده آمریکا جنگ بیولوژیک را با تولید سلاح‌های میکروبی غیر قانونی در قاره آسیا به ویژه در اطراف روسیه و ایران پیش می‌برد.
اسناد مهم از جنگ بیولوژیک آمریکا در غرب آسیا افشا شد
به گزارش قم نیوز، شبکه المیادین اخیراً  پرونده بسیار مهم و محرمانه‌ای را درباره آزمایشگاه‌های مخفیانه آمریکایی در گوشه و کنار قاره آسیا منتشر کرده است.

در گزارش این شبکه آمده است که این آزمایشگاه‌ها به دنبال تولید و توسعه‌ی #ویروس‌های_کشنده هستند و یکی از اهداف آنها تغییر و تحولات #ژنتیکی در مگس و پشه‌ها است. این گزارش که براساس تحقیقات #دیلینا_پترووا روزنامه‌نگار بلغارستانی تنظیم شده است،‌ براساس تحقیقاتی است که این روزنامه نگار به تازگی تحقیقاتی را بر اساس اطلاعات و منابع وزارت دفاع آمریکا انجام داده است.

در این تحقیقات آمده است که ارتش آمریکا، ویروس‌ها و باکتری‌ها و سموم کشنده‌ای را تولید می‌کند که نقض توافقنامه‌های سازمان ملل در خصوص منع اشاعه #تسلیحات_بیولوژیک است.

این گزارش تأکید دارد که صدها هزار نفر بدون این‌که حتی اطلاع داشته باشند، به‌صورتی برنامه‌ریزی شده و روشمند در معرض بیماری‌های خطرناک و صعب‌العلاج قرار می‌گیرند.

المیادین با اشاره به این‌که اولین رسانه‌ای است که موفق به دستیابی به این سندها شده و آن را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد، می‌افزاید که آزمایشگاه‌های زیست محیطی آمریکا از سوی آژانس کاهش تهدیدات دفاعی این کشور (#دترا) تامین مالی می‌شوند.

بودجه این آزمایشگاه‌ها از طریق یک برنامه نظامی به ارزش بالغ بر ۲.۱ میلیارد دلار تامین می‌شود که با هدف برنامه مشارکت و همکاری بیولوژیکی در کشورهای اتحادیه جماهیر شوروی سابق نظیر گرجستان بعلاوه خاورمیانه و جنوب شرق آسیا و آفریقا فعالیت دارند.

انتهای پیام / 105

 
https://qomnews.ir/vdcewe8p.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما