شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 60543
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی مطرح کرد

اکران مستند قائم مقام در مساجد قم

قم نيوز : فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی از اکران مستند قائم مقام در مساجد مختلف و پایگاه‌های شهید باهنر، شاهد و شهدای جهاد خبر داد.
اکران مستند قائم مقام در مساجد قم
اکران مستند قائم مقام در مساجد قم
به گزارش قم نیوز مسلم مظلومان با اشاره به اکران مستند قائم مقام با حضور بسیجیان، اظهار کرد: مستند قائم مقام در مساجد مختلف و پایگاه‌های شهید باهنر، شاهد و شهدای جهاد اکران شده که خوشبختانه با حضور پرشور بسیجیان نیز همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در هر مسجد بیش از 80 نفر شرکت کرده بودند، مطرح کرد: بسیجیان باید در جامعه الگو باشند و در همین راستا نیز فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها وظیفه دارند با اجرای برنامه‌های فرهنگی به تقویت این قشر جامعه بپردازند.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی ادامه داد: اگر بتوانیم نیروهای جوان را به عضویت بسیج در آورده و روحیه‌های ایثار و شهادت را در آن‌ها ارتقاء دهیم آینده انقلاب اسلامی را تامین کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به بسیجیان با یک دید خاص نگاه می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان در جامعه وظایف بسیاری دارند و مردم نیز از آن‌ها توقع دارند که در راستای رفع مشکلات جامعه فعالیت داشته باشند چراکه سازمان بسیج یک سازمان مردم نهاد بوده و باید برای رفاه مردم تلاش کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxmn-.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما