شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 60544
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

موفقیت بانوان کونگ‌فوکار قم در کسب 2 مدال قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از موفقیت کونگ‌فوکاران قم در کسب دو مدال طلا و برنز پیکارهای کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور خبر داد.
موفقیت بانوان کونگ‌فوکار قم در کسب 2 مدال قهرمانی کشور
موفقیت بانوان کونگ‌فوکار قم در کسب 2 مدال قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: پیکارهای کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به میزبانی هیأت خراسان رضوی در مشهد به انجام رسید و خوشبختانه دو مدال طلا و برنز نتیجه تلاش تیم اعزامی بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم بود.

وی ادامه داد: از بین بانوان کونگ‌فوکار اعزامی قم به این پیکارها، نماینده‌های اوزان منهای 66 و 71 موفق به کسب مدال شدند و دیگر نماینده قم یعنی معصومه پیرایش نیز در مجموع عملکرد خوبی داشت اما به دلیل اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود، تیم قم با یک طلا و یک برنز رقابت‌های کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم این دوره از رقابت‌های سبک توآ قهرمانی کشور، فاطمه فروزنده نماینده هیأت قم بود که با عملکردی بسیار خوب بر تمامی حریفان خود غلبه کرد و با اقتدار به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

وی یاد آور شد: دیگر مدال‌آور قم در این پیکارها محدثه پناه‌زاده بود که در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم برابر رقبای این وزن به میدان رفت و با وجود اینکه روند خوبی را در پیش گرفته بود اما در نیمه نهایی نتیجه را واگذار کرد و با برتری در مسابقه رده‌بندی صاحب نشان برنز شد.

عباسی در ادامه به برگزاری استاژ آموزشی این رشته در قم اشاره و بیان کرد: این استاژ با حوضر عزیزانی لباس کامل کونگ‌فو دارنده ویژه مربیان و هنرجویان ارشد است و به شرکت کنندگان در این دوره از سوی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم گواهی معتبر اعطاء می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین کارگاه آموزشی ممای و استاژ آموزشی فرم‌های فدراسیونی آناتوآ، من توما و سوتو ویژه آقایان به شکل رایگان همراه با اعطای گواهی معتبر از هیأت امروز برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5waq.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما