شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 60574
منبع : خبرگزاری فارس
در بخش‌های کاتا و کومیته

بانوان کاراته‌کای قم به 6 مدال جام بین‌المللی پایتخت دست یافتند

قم نيوز : بانوان کاراته‌کای استان قم با درخشش در مسابقات هر دو بخش کاتا و کومیته موفق به کسب 6 مدال رقابت‌های بین‌المللی جام پایتخت شدند.
بانوان کاراته‌کای قم به 6 مدال جام بین‌المللی پایتخت دست یافتند
بانوان کاراته‌کای قم به 6 مدال جام بین‌المللی پایتخت دست یافتند
به گزارش قم نیوز موفقیت بانوان کاراته‌کای استان قم در جام پایتخت در حالی رقم خورد که این رشته ورزشی به واسطه فعالیت پرتعداد باشگاه‌های آن از جمعیت ورزشکار سازمان یافته بسیار بالایی در قم برخوردار است و علاوه بر قسمت آقایان در بخش بانوان نیز علاقمندان بسیار زیادی دارد.

همچنین به واسطه وجود مربیان با دانش در کاراته قم، هر دو بخش مردان و بانوان در رده‌های سنی گوناگون به کار استعدادیابی در این رشته می‌پردازند و به همین دلیل کاراته همواره یکی از رشته‌های پرمدال و موفق ورزش قم در میادین داخلی و بین‌المللی به شمار می‌رود.

یکی از جدید‌ترین موفقیت‌های کاراته قم در بخش بانوان با کسب 6 مدال پیکارهای بین‌المللی شوتوکان ski است که با عنوان جام پایتخت به میزبانی تهران برگزار شد و تیم اعزامی بانوان استان قم با مربیگری خانم عبادی در هر دو بخش کاتا و کومیته این تعداد مدال را به ارمغان آورد.

در بخش کاتای این دوره از مسابقات محدثه حسینی در رده سنی جوانان با اجراهای دیدنی خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت ها شد تا یکی از طلایی‌های تیم قم لقب بگیرد، ضمن اینکه سحر غلامپور در بخش کاتای رده جوانان مقام سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

سپس نوبت به اعلام برترین‌های بخش کومیته رسید و در این قسمت سه برنز و یک نقره سهم تیم اعزامی بانوان قم بود که در اوزان منهای 32، 47 و 55 کیلوگرم کاراته‌کاهای قم به مقام سوم دست یافتند و تک نشان نقره نیز در وزن به اضافه 68 کیلوگرم این رقابت‌ها به دست آمد.

زینب آقازیارتی در پیکارهای وزن منهای 55 کیلوگرم رده سنی امید، فاطمه ولی‌زاده در مسابقات وزن منهای 47 کیلوگرم رده سنی نوجوانان و فاطمه یزدانی در وزن منهای 32 کیلوگرم رده سنی نونهالان به مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند و لیلاسادات سجادی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم نایب‌قهرمان این جام شد و نقره گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbasb0.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما