يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 60605
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه‌های کتاب دین و کتاب قم خبر داد

پایان کار نمایشگاه کتاب پس از 10 روز حضور باشکوه مردم

قم نيوز : مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه‌های کتاب دین و کتاب قم از پایان کار پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم پس از 10 روز فعالیت پرشور خبر داد.
پایان کار نمایشگاه کتاب پس از 10 روز حضور باشکوه مردم
پایان کار نمایشگاه کتاب پس از 10 روز حضور باشکوه مردم
 به گزارش قم نیوز حسین نیازمند با اشاره به اینکه به لطف الهی و با همت جمعی مسوولان پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب قم در فضایی مملو از شور و اشتیاق مردم به کتاب برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی در مدت 10 روز برگزاری توانست مخاطب حداکثری را به مصلای قدس جذب کرده و نمایشی شکوهمند از فرهنگ بالای هموطنان عزیز در خصوص کتاب و کتابخوانی را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه نمایشگاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله سبحانی، آیت الله اعرافی و مسؤولان ارشد استان قم برگزار شد، بیان کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه مسئولان کشوری، استانی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مصلی قدس حضور پیدا کردند.

مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه‌های کتاب دین و کتاب قم ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و 350 میلیون تومان بن خرید بین بازدیدکنندگان توزیع شد که این نیز نشان از حضور پررنگ طلاب، روحانیون، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در نمایشگاه کتاب امسال دارد.

نیازمند با اشاره به اینکه رویدادهای فرهنگی و علمی متنوعی در این نمایشگاه به اجرا رسید، بیان کرد: از جمله رویدادهایی که در نمایشگاه بین المللی دین محقق شد برگزاری 17 نشست علمی در موضوعات مختلف فقهی، علمی و فرهنگی و رونمایی از چندین اثر فاخر بود که با حضور کارشناس برجسته کشوری به اجرا رسید.

وی از پخش زنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از صدا و سیمای مرکز قم خبر داد و ابراز کرد: 8 قسمت برنامه تلویزیونی جمعاً به مدت زمان 400 دقیقه و هفت برنامه رادیویی به مدت 350 دقیقه از این نمایشگاه به صورت زنده پخش شد.

مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه‌های کتاب دین و کتاب با اشاره به تشکیل ستاد خبری برای پوشش خبری رویدادهای نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: در مدت 10 روز بیش از 175 خبر تولید و برای بازنشر در اختیار خبرگزاری‌ها، مطبوعات و کانال‌های تلگرامی ملی و استانی قرار گرفت که با همکاری اصحاب رسانه توانستیم شاهد بازتاب بسیار خوب خبری از این نمایشگاه باشیم.

نیازمند از تولید و انتشار سه ویژه نامه با عنوان کتاب قم با موضوع اخبار و گزارش‌های نمایشگاه کتاب خبر داد و بیان کرد: دو شماره از این نشریه در ایام برگزاری نمایشگاه بین بازدیدکنندگان و غرفه داران توزیع شد و شماره سوم پس از پایان نمایشگاه منتشر خواهد شد.

وی افزود: در ساعات پایانی نمایشگاه با حضور سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید محمود حسینی، مدیرعامل تعاونی ناشران و سایر مسؤولان برگزاری نمایشگاه با اهدای تندیس و لوح از ناشران بین المللی و داخلی که در نمایشگاه کتاب دین و نمایشگاه کتاب قم شرکت کرده بودند تقدیر شد.

مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه‌های کتاب دین و کتاب قم خاطرنشان کرد: از تمام خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و مستند سازانی که در مدت برگزاری نمایشگاه کمال همکاری را با عوامل برگزاری داشتند کمال قدردانی را داریم؛ همچنین از حضور باشکوه هموطنان عزیز که موجب دلگرمی مجریان برگزاری نمایشگاه شدند قدردانی کرده و امیدواریم توانسته باشیم به سهم خود در ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدمی برداشته باشیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgn393.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما