يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 60613
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم خبر داد

رقابت 12 تیم دانش‌آموزی قم برای کسب سهمیه جهانی بسکتبال

قم نيوز : مسوول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم از آغاز رقابت 12 تیم دانش‌آموزی قم برای کسب سهمیه جهانی بسکتبال خبر داد.
رقابت 12 تیم دانش‌آموزی قم برای کسب سهمیه جهانی بسکتبال
رقابت 12 تیم دانش‌آموزی قم برای کسب سهمیه جهانی بسکتبال
به گزارش قم نیوز جواد شهره‌غلامی اظهار کرد: مجموعا چهار ناحیه آموزش و پرورش در قم فعالیت می‌کنند و تیم‌هایی که در پایان رقابت مدارس مختلف هر ناحیه موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌اند اکنون در مرحله استانی رقابت‌های بسکتبال دانش‌آموزان قم قرار دارند.

مسوول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم افزود: مسابقات بسکتبال پسران آموزشگاه‌های استان قم از روز ششم اسفند ماه رسما آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده از نواحی مختلف آموزش و پرورش قم در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: در هر سه مقطع تحصیلی تیم‌هایی از ناحیه‌های یک تا چهار آموزش و پرورش حضور دارند و از روز یکشنبه ششم بهمن ماه استارت بازی‌ها با شروع مسابقات مقطع تحصیلی ابتدایی زده می‌شود و دیدار افتتاحیه را تیم‌های ناحیه یک و ناحیه سه در سالن ورزشی شهید حسن امجدی انجام می‌دهند.

شهره‌غلامی که از بازیکنان خوشنام بسکتبال قم محسوب می‌شود و سابقه مربیگری در لیگ برتر ایران و بوندس لیگای آلمان و مربیگری تیم ملی دانش‌آموزی ایران را در کارنامه دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: بازی‌های مقطع تحصیلی متوسطه اول نیز با برگزاری دیدار افتتاحیه بین ناحیه دو و ناحیه سه آموزش و پرورش از روز یکشنبه ششم اسفند ماه آغاز می‌شود، ‌ضمن اینکه در همین روز تیم‌های ناحیه دو و ناحیه چهار آموزش و پرورش مسابقات مقطع تحصیلی متوسطه دوم را شروع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازی‌های این دوره در هر سه مقطع تحصیلی روز شنبه دوازدهم اسفند ماه به پایان می‌رسد، اظهار کرد: رقابت‌های امسال به شکل مدرسه قهرمان در هر ناحیه برگزار شده و از هر ناحیه تیم قهرمان به مرحله استانی رسیده و قهرمان استان از بین چهار ناحیه نیز به مسابقات قهرمانی کشور صعود می‌کند تا در رقابت با تیم‌های سایر استان‌ها سهمیه مسابقات جهانی دانش‌آموزی را کسب کند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfmvdv.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما