يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60625
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم مطرح کرد

ثبت 38 طرح گردشگری استان قم در سامانه بهین یاب

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: امسال تاکنون 38 واحد گردشگری در استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به ارزش 116 میلیارد تومان در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
ثبت 38 طرح گردشگری استان قم در سامانه بهین یاب
ثبت 38 طرح گردشگری استان قم در سامانه بهین یاب
به گزارش قم نیوز عیسی رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به ثبت نام واحدهای گردشگری استان قم در طرح رونق تولید اظهار کرد: امسال تاکنون 38 واحد گردشگری در استان برای دریافت تسهیلات به ارزش 116 میلیارد تومان در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند، که تاکنون پرداخت 36 مورد تسهیلات به ارزش 62 میلیارد تومان در کمیته بررسی مصوب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: سیستم بانکی در استان اعلام کرده که هنوز دستورالعمل‌های مربوط به پرداخت تسهیلات گردشگری در قالب طرح رونق تولید به این سیستم ابلاغ نشده است.

غلامرضا اسکندری مدیر شعب بانک سپه استان قم در بخش پایانی این جلسه گفت: هنوز مدارک شرکت سیمان نیزار برای دریافت تسهیلات کامل نشده است و هر روز پیگیری‌های لازم را برای تسریع در پرداخت تسهیلات به این شرکت را انجام می‌دهم، در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت تسهیلات به شرکت سیمان نیزار پس از تکمیل مدارک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwqaq.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما