يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 60634
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

وزش باد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
وزش باد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در قم
وزش باد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری همراه با بارش باران به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، امروز حداقل وحداکثر دمای قم 9 درجه و 16 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 6 درجه و 18 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان قم کمی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد است، گفت: در روز سه شنبه آب و هوای استان قسمتی ابری در برخی از ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حاکثر دمای استان 6 درجه و 16 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 9 درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با چهار درجه و منطقه کوه سفید با 17 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5qaq.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما