سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 60727
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

بلوار آیت الله بروجردی بهار سال 97 افتتاح می شود

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بلوار آیت الله بروجردی که اتصال دهنده شهر قم به پردیسان می باشد در بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
بلوار آیت الله بروجردی بهار سال 97 افتتاح می شود
بلوار آیت الله بروجردی بهار سال 97 افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با اشاره به عملیات اجرایی احداث بلوار آیت الله بروجردی، خاطرنشان کرد: اصل این طرح آماده بهره برداری است، ولی در ابتدای طرح بحث معارض زمین های محل احداث پل و در انتها نیز بحث صدور مجوز اتصال به جاده ورجان هنوز نهایی نشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: در ابتدای فاز سوم این بلوار، یک پل باید مرحله دوم را به سوم اتصال دهد که بخشی از زمین این پل با مشکل معارض مواجه است و هنوز برطرف نشده و تلاش ها برای رفع این مشکل ادامه دارد.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: امید است با توجه به جدیت مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی، در سه ماهه اول سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد و مشکل شهروندان پردیسان برطرف شود.
وی گفت: زیرسازی های مسیر انجام شده و در بحث روشنایی هم اقدام هایی صورت گرفته، ولی تنها موضوع اصلی مشکل معارض  زمین و صدور مجوز اتصال بلوار مرجعیت به جاده پردیسان - ورجان توسط کمیسیون ایمنی راه ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بیان کرد: البته ما می توانیم با استفاده از مسیرهای فرعی در عید نوروز، این بلوار را بازگشایی کنیم ولی بهتر است این طرح به صورت تمام شده، در اختیار شهروندان قرار بگیرد و امیدواریم که در سه ماهه نخست سال 97 این اتفاق رخ دهد

قاری قرآن افزود: فاز سوم بلوار مرجعیت، حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و جهت اجرای این پروژه شهری، حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ 138
 
https://qomnews.ir/vdcbzzb0.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسبنی
ما پردیسانی ها از ترافیک غدیر خسته شدیم لطفا سریعتر اقدام کنید
علیرضا
یک فکری هم به حال ورودی محله ۸ پردیسان در ابتدای جاده ورجان پردیسان بکنید!
شده قتلگاه!!!!
شهرداری اومده همه کوچه ها را بسته،فقط این یکی بازه و اونم اصلا دبد ندلره و هر لحظه امکان تصادف هست!
لطفا پیگیری کنید....