سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 60744
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با ایام نوروز انجام می‌شود؛

استقرار ۱۹ پایگاه امداد و نجات در نقاط حادثه خیر استان قم

قم نيوز : معاون امداد و نجات هلال احمر قم از اسقرار ۱۹ پایگاه امداد و نجات در نقاط حادثه خیز استان قم همزمان با ایام نوروز خبر داد.
استقرار ۱۹ پایگاه امداد و نجات در نقاط حادثه خیر استان قم
استقرار ۱۹ پایگاه امداد و نجات در نقاط حادثه خیر استان قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و لزوم انجام اقدامات لازم برای طرح نوروزی امداد و نجات عنوان کرد: ۱۹ پایگاه ثابت، نجات و سیار در مبادی‌های ورودی شهر قم در طرح نوروزی امسال مستقر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: ۹۵ نفر پزشک، پرستار، امدادگر و نجات گر هم در این پایگاه‌های حضور داشته و طرح امداد و نجات نوروزی هم از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم در ادامه با اشاره به اینکه جلسات جهت هماهنگی‌های لازم برگزار شده است، عنوان کرد: جانمایی برای استقرار پایگاه‌ها هم صورت گرفته و نقاط حادثه خیز استان جهت استقرار این پایگاه‌ها هم مشخص شده است.

وی عنوان کرد: تعداد پایگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و ما امیدواریم که امسال کمترین حوادث انسانی را در جاده‌ها داشته باشیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به شاهراه بودن استان قم افزود: از مسافران نوروزی تقاضا داریم که به علائم و هشدارهایی که در جاده‌ها و شهرها اعلام و نصب می‌شود هم توجه کنند تا سفر بی‌خطری داشته باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcay0ni.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما