چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60790
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

توجه مدیریت شهری قم به اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 97 قابل تقدیر است

قم نيوز : احمد امیرآبادی فراهانی توجه مدیریت شهری قم به موضوع اقتصاد مقاومتی را در تنظیم لایحه بودجه 97 این شهر قابل تقدیر دانست و افزود: توجه جدی به چگونگی هزینه کردن درآمدهای حاصل از عوارض و مالیات ها ضروری است.
توجه مدیریت شهری قم به اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 97 قابل تقدیر است
توجه مدیریت شهری قم به اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 97 قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در سی و ششمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور مجتبی ذوالنور، سید مهدی صادقی و دکتر سقائیان نژاد در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار کرد: در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری قم به پروژه‌های عمرانی توجه ویژه‌ای شده است و این مسئله‌ای بسیار ارزشمند است.
وی افزود: زمانی‌ که پروژ‌ه‌های عمرانی در شهری وجود داشته باشد، افرادی زیادی به واسطه‌ این پروژه‌ها شاغل می‌شوند و این مسئله‌ای بسیار مهم است و نشان می‌دهد که شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به مسئله اقتصاد مقاومتی نیز توجه ویژه‌ای دارند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر درصدی از بودجه شهرداری به سازمان‌های وابسته به شهرداری منتقل می‌شود اما نتایج اقدامات این سازمان‌ها برای مردم مهم است.
وی افزود:تمام هزینه‌های شهرداری باید در راستای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به مردم باشد.
امیرآبادی فراهانی با اشاره به عملکرد شهرداری قم گفت: شهرداری قم در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوب و مناسبی داشته است و کارها به صورت منظم و دقیق انجام می‌شود و بدون تردید نماینده‌های مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم به شورای شهر و شهرداری کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که اگر شهرداری و شورای شهر فعالیت‌های خوبی داشته باشند و اقدامات خوبی انجام دهند، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تمام توان خود برای پیشرفت و تعالی شهر استفاده می‌کنند گفت: از حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومانی که در اصلاح بودجه برای ۱۱۰ شهر در نظر گرفته شده بود، حدود ۷۰۰ میلیون تومان به قم اختصاص داده شد؛ همچنین از ۶۷ میلیارد تومان اعتباری که در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر قم قرار داشت، حدود یک سوم به مترو اختصاص داده شد و این مسئله بیانگر توجه نمایندگان مجلس قم به مدیریت شهری است.
امیرآبادی فراهانی با تأکید بر اینکه مسؤولان شهرداری و شورای شهر باید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و ضعیف داشته باشند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، در کشور بی‌عدالتی و تبعیض‌‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود، به همین دلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر قم باید تلاش کنند تا عدالت در این شهر محقق شود و بدون تردید نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر قم نیز از تمام توان خود برای برطرف کردن مشکلات و تحقق عدالت تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgzb0.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما