چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 60800
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم خبر داد

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات قم

قم نيوز : دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مختلف استان و خبر داد.
تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات قم
تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسین معرفت در دیدار اعضای هیئت تشکیل اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با آیت‌الله سعیدی،‌ امام جمعه قم و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه در عرصه امر به معروف و نهی از منکر فرصت آزمون و خطا بسیار کم است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصتی برای خطا وجود ندارد، به همین دلیل برای بسیاری مشکلات از افراد خبره و فعال در هیئت استفاده کرده‌ایم که تا کنون به  نتیجه مطلوبی گرفته‌ایم.

وی افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مختلف تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

محمد یزدان پرست نیروی مستقر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آموزش پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه حق مطلب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر ادا نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان باید طبق وظایف خود شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند چرا که اگر نواقص را برطرف نکنیم نمی‌توانیم امید به پیشرفت داشته باشیم.

رابط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از نظر مالی حمایت شود و در خصوص مطالبه گری نیز پیگیری منظم صورت گیرد که این نظم با تشکیل جلسات مکرر و مستمر انجام شدنی خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzj09.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما