يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 60998
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور

صباي قم در آخرين بازي خانگي ميزبان مس كرمان شد

قم نيوز : تيم فوتبال اميد صباي قم در آخرين بازي خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌‌هاي كشور برابر تيم مس كرمان صف‌آرايي مي‌كند.
صباي قم در آخرين بازي خانگي ميزبان مس كرمان شد
صباي قم در آخرين بازي خانگي ميزبان مس كرمان شد
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی از فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 23 اسفند ماه برگزار می‌شود و تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان مس کرمان خواهد بود.

نماینده فوتبال قم که با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار همانند تیم بزرگسالان صبای قم پیش از پایان بازی‌های این فصل به دسته پائین‌تر سقوط کرده است، بازی هفته بیست و دوم خود را به عنوان یک دیدار تشریفاتی و کم اهمیت در قم برابر تیم مس کرمان برگزار می‌کند.

در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران که هفته پایانی این رقابت‌ها است و نتایج آن چندان اهمیتی ندارد، تیم صبای قم از ساعت 14 روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با تیم میانه جدولی مس کرمان دیدار خواهد کرد.

این در حالی است که خونه به خونه بابل با ذوب‌آهن اصفهان جدال تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی را برگزار می‌کنند اما قهرمانی تیم ذوب‌آهن در این فصل قطعی شده است و خونه به خونه امیدوار است رتبه دوم جدول رده‌بندی از تیم فوتبال امید فولاد خوزستان بگیرد.

این در حالی است که فولاد خوزستان همزمان با این بازی در جدال همشهری‌ها با تیم انتهای جدول حفاری اهواز دیدار می‌کند، صنعت نفت آبادان در خانه پذیرای تیم البدر بندر کنگ خواهد بود، مس رفسنجان از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند و تراکتورسازی تبریز میزبان تیم نفت اهواز است تا با برگزاری این 6 مسابقه پرونده بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید ایران رسما بسته شود.

تیم فوتبال امید صبای قم از 21 بازی قبل خود تنها سه برد، سه تساوی و 15 باخت در کارنامه دارد تا با کسب 12 امتیاز در آخرین رتبه جدول 12 تیمی لیگ برتر فوتبال امید ایران جای گرفته و عملا به لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل 98 – 1397 سقوط کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw9b0.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما