دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 61056
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم عنوان كرد

ایجاد اعتماد و تعامل دو سويه بين اصحاب رسانه با مديران دستگاه‌ها

قم نيوز : معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم با اشاره به اهميت پاسخگويي و ارتباط قوي مديران با رسانه‌ها گفت: بين اصحاب رسانه و مديران بايد يك اعتماد و تعامل نظام مند دو سويه حاكم باشد.
ایجاد اعتماد و تعامل دو سويه بين اصحاب رسانه با مديران دستگاه‌ها
ایجاد اعتماد و تعامل دو سويه بين اصحاب رسانه با مديران دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز احد جمالی در نشست صمیمی با مدیران کانال‌های خبری پرمخاطب استان قم که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد طی سخنانی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را واقعیتی انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: برای بهره مندی هر چه بهتر از این تکنولوژی روز، باید برنامه ریزی مناسب و مدیریت صحیحی را داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از تمرکز صرف بر تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی تصریح کرد: در کنار توجه به تهدیدات و مشکلات، باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشمند این عرصه نیز مد نظر قرار گیرد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی و مبتنی بر منطق گفتمان است گفت: هر نوع برخورد و مواجهه با فضای مجازی، باید سنجیده و مدبرانه باشد.

جمالی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه، این قشر را برآمده از بطن مردم و سرمایه مهم اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: مباحث و دغدغه‌های مطرح شده در این نشست را پیگیری و منعکس خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان آماده پذیرش پیشنهادات و نقطه نظرات نخبگان و فعالان خبری است افزود: دخالت دادن نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه در امور مختلف، امری لازم و راهگشای مشکلات خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین برخورد صادقانه با مردم را خواسته مهم نظام و رویکرد اصلی دولت دانست و گفت: اگر برخوردها صادقانه باشد مردم می‌پذیرند و همراهی هم خواهند داشت.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش در راستای تقویت ارتباط بین مدیران با اصحاب رسانه تصریح کرد: بین اصحاب رسانه و مدیران باید یک اعتماد و تعامل نظام مند دو سویه حاکم باشد.

در این نشست مدیران کانال‌های خبری پرمخاطب استان طی اظهاراتی به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و دغدغه‌های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-vn-.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما