چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 61133
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علمیه قم:

هدف جنگ تمام عیار اقتصادی مقابله با گفتمان مقاومت است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: هدف جنگ تمام عیار اقتصادی تغییر نظام سیاسی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است تا گفتمان مقاومت را از دستور کار این نظام خارج کنند.
هدف جنگ تمام عیار اقتصادی مقابله با گفتمان مقاومت است
هدف جنگ تمام عیار اقتصادی مقابله با گفتمان مقاومت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد رضا رضی عصر امروز در تجمع طلاب و مردم قم در گلزار شهدای این شهر در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران با اشاره به ویژگی‌های این سفر اظهار کرد: سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران بیش از آن که سفر سیاسی باشد، یک سفر اقتصادی است، وزیر امور خارجه فرانسه دلال شرکت‌های بزرگ صهیونیست است که پس از برجام راه خودش را به ایران باز کرد.

وی ادامه داد: هدف جنگ تمام عیار اقتصادی تغییر نظام سیاسی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است تا گفتمان مقاومت را از دستور کار این نظام خارج کرده و گفتمان اعتدال را در نظام اسلامی حاکم کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: هدف جنگ اقتصادی دشمنان نابودی نظام جمهوری اسلامی و شکست مکتب اسلام است تا به مردم جهان بگویند که اداره کشور با اسلام ممکن نیست و این یک دین شکست خورده است.

رضی با اشاره به جریان صهیونیسم بین الملل اظهار کرد: اعضای اصلی این جریان، خاندان‌های زرسالار یهودی هستند که در لایه نخست جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی قرار دارند، به عنوان مثال ترامپ با کمک خاندان زرسالار روچیلد از ورشکستگی نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: بدنه لیبرال داخلی بستر را برای ورود شمن به کشور باز کرده است، قرار بود که با رسیدن قیمت نفت به 30 دلار نظام جمهوری اسلامی ایران فرو بپاشد، اما برعکس نه تنها اتفاقی نیفتاد، بلکه توانست که جلوی تشکیل اسرائیل دوم در کردستان عراق را بگیرد و گفتمان اقتصاد مقاومتی را تولید کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امروز 60 تا 70 هزار کارگاه، کارخانه و طرح تولیدی در کشورمان تعطیل شده است و بسیاری از کارخانجات تولیدی ایران تعطیل یا نیمه تعطیل است، دلیل این مساله حاکم شدن نگاه به خارج است.

رضی با اشاره به حضور شرکت توتال در طرح پارس جنوبی اظهار کرد: این شرکت بیش از 30 سال بر پارس جنوبی مسلط بود و چندین شرکت خارجی دیگر هم در راه حضور در پارس جنوبی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsf09.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما