چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 61184
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

رقابت تكواندوكاران قم در مسابقات آزاد مردان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم از رقابت تكواندوكاران قم در مسابقات آزاد قهرماني مردان ايران در دهه پاياني اسفند ماه خبر داد.
رقابت تكواندوكاران قم در مسابقات آزاد مردان ايران
رقابت تكواندوكاران قم در مسابقات آزاد مردان ايران

به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: برگزاری مسابقات آزاد تکواندو مردان کشور در دهه سوم اسفند ماه طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون به میزبانی خانه تکواندو انجام می‌شود و نمایندگان استان‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور تکواندوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در هشت وزن به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

رئیس هیأت تکواندو استان قم با بیان اینکه نمایندگان قم در آمادگی کامل به این مسابقات اعزام می‌شوند، ابراز کرد: کسب مدال و موفقیت در این رقابت‌ها اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد زیرا مدال‌آوران و نفرات مورد نظر کادر فنی این دوره از مسابقات به رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به قضاوت داوران قم در مسابقات کشوری اشاره و بیان کرد: این هفته استاد محمدحسین ربانی از داوران شایسته قم در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی پومسه بخش مردان در خانه تکواندو تهران، رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی پومسه را قضاوت کرد.

جمشیدی با اشاره به رقابت بانوان قمی در مسابقات استانی پومسه، ابراز کرد: مسابقات قهرمانی پومسه دختران قم در تمامی گروه‌‌های‌ سنی اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در تمامی رده‌‌های کمربند شامل زرد، سبز، آبی، قرمز و مشکی با حضور 82 پومسه‌رو در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

وی از برگزاری سمینار نواب رئیس بانوان هیات‌های تکواندو کشور با حضور فرشته کریمی‌مهر نایب‌رئیس هیات تکواندو قم در یزد خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی پسران قم نیز در گروه‌های سنی نوگلان، خردسالان و نوجوانان رده‌‌های کمربند سبز و آبی با حضور ۲۲۰ هوگوپوش در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم به انجام رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxvem.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما