جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 61269
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدا از دشمن نهراسیدند و در مقابل دشمن استقامت داشتند، دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است.
دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است
دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است
به گزارش قم نیوز سید جواد هاشمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس با اشاره به تعداد شهدا و ایثارگران استان قم اظهار کرد: این استان 6 هزار شهید و 11 هزار جانباز دارد , همچنین پیکر تعداد زیادی از شهدای مدافع حرم در قم دفن شدند.

وی ادامه داد: شهدا از خانواده خودشان برای دفاع از اسلام گذشتند، آن‌ها از دشمن نهراسیدند و در مقابل دشمن استقامت داشتند، دفاع از مظلوم در خارج از مرزها شاهکار شهدای مدافع حرم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: جوانان باید سیره و رفتار شهدا را در مدنظر بگیرند در حالی است که آن‌ها دچار سردرگمی شدند.

هاشمی با اشاره به کوتاهی مدیران و مردم اظهار کرد: چرا باید اجازه بدهیم که رهبر معظم انقلاب مجبور به عذرخواهی شوند، این نتیجه کوتاهی ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: مردم خون دادند تا ولایت فقیه پابرجا بماند، آن‌ها دست از حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.

هاشمی با اشاره به سابقه بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: این بنیاد در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهار دهه اخیر اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز دچار سرگردانی شده اند خاطرنشان کرد: آثار شکست جبهه استکبار از جبهه مقاومت در تصمیم‌گیری‌های این جبهه در جوامع بین‌المللی کاملا مشخص است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnx09.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما