يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 61348
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

مشکلی در تأمین و عرضه میوه شب عید در قم نداریم

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: مشکلی در تأمین و عرضه میوه، گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز شهروندان قمی برای شب عید نداریم.
مشکلی در تأمین و عرضه میوه شب عید در قم نداریم
مشکلی در تأمین و عرضه میوه شب عید در قم نداریم
به گزارش قم نیوز محمد رضا طلایی اظهار داشت: بر اساس نیاز استان، میوه شب عید تهیه شده است که در 28 غرفه در نقاط مختلف سطح  شهر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان عرضه و قیمت میوه شب عید بر اساس تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار در روزهای آینده اعلام خواهد شد، افزود: غرفه‌ها موظف هستند از 20 اسفندماه سال جاری آماده خدمت رسانی باشند.

وی افزود: درخواست تهیه یک هزار تن پرتقال و 350 تن سیب صورت گرفته بود که در حال حاضر 518 تن پرتقال و 350 تن سیب خریداری شده و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم همچنین از فعالیت کشتارگاه‌ها در ایام نوروز 97 در قم خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعدادی از کشتارگاه‌های دام و طیور به صورت نوبتی فعالیت خواهند کرد تا کمبودی در بازار نباشد.

طلایی ادامه داد: با اقدام‌های صورت گرفته مشکلی در عرضه میوه، گوشت قرمز و مرغ در سطح استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی میوه شب عید مطابق ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی در مهرماه سال 96 افزود: در خرید و تهیه میوه شب عید دقت کافی اعمال شده و مصرف کنندگان هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشند.

طلایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ در ایام نوروز افزود: قیمت تمام شده مرغ منجمد هر کیلو 63 هزار ریال و هر شانه تخم مرغ 126 هزار ریال است و قیمت گوشت مرغ گرم نیز طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار اعلام خواهد شد‌.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbwfb0.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما