يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 61697
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

تمام زنجیره‌های مدیریت پسماند در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه تمام زنجیره‌های مدیریت پسماند در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است، گفت: مدیریت اجرایی اگر بخواهد ساز و کار موثری داشته باشد که کار توجیه داشته باشد باید ضوابطی را در نظر داشته باشد.
تمام زنجیره‌های مدیریت پسماند در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است
تمام زنجیره‌های مدیریت پسماند در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با تاکید بر برنامه سازمان مدیریت پسماند بر پردازش و تفکیک زباله‌ها در سایت مدیریت پسماند البرز، اظهار کرد: پس از تفکیک از مبدا تلاش داریم پسماندهایی که وارد سایت البرز می‌شود را مدیریت کرده و پردازش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسمان شهرداری قم با بیان اینکه 70 تا 75 درصد پسماند ما در کشور پسماند تر و خانگی هستند، گفت: باقی پسماند خشک هستند در حالی که در کشورهای اروپایی 60 تا 70 درصد پسماند خشک است و باقی آن پسماند تر و ارگانیک است؛ چراکه پسماند خشک ارزش اقتصادی دارد.
میرابراهیمی با تاکید بر اینکه فرآیند مدیریت پسماند پرهزینه است اما از این باب آن را طلای کثیف می‌دانیم که اگر مدیریت صحیح نشود آسیب‌های آن هزینه‌های زیادی را بر جوامع دنیا تحمیل خواهد کرد، بیان داشت: ما تاکید داریم که ابتدای زنجیره مدیریت پسماند را باید کنترل کرد در عین اینکه تجهیزات و امکانات در باقی بخش‌های زنجیره نیز باید مدیریت شود.
وی با بیان اینکه تمام زنجیره‌های مدیریت پسماند در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است، گفت: مدیریت اجرایی اگر بخواهد ساز و کار موثری داشته باشد که کار توجیه داشته باشد باید ضوابطی را در نظر داشته باشد تا بتواند شهر را مدیریت کرده و شهروندان شاهد شهری پاکیزه و تمیز باشند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciyqaq.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما