سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 61790
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

اجرای جشنواره نوروز با ورزش در قم

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در قالب جشنواره نوروز با ورزش در چند نقطه ورودی قم، بسترسازی‌های لازم برای انجام ورزش همگانی صورت گرفته است.
اجرای جشنواره نوروز با ورزش در قم
اجرای جشنواره نوروز با ورزش در قم
به گزارش قم نیوز حسن عابدی دوشنبه شب در جلسه ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به المپیاد ورزش مساجد و محلات استان قم اظهار کرد: طی دو سال گذشته المپیاد ورزش مساجد و محلات در استان برگزار شد که ورزشکاران در رشته‌های مختلف استقبال زیادی از این المپیاد کردند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که کمیته ای در خصوص المپیاد ورزش محلات و مساجد زیر نظر شورای ورزش همگانی استان قم تشکیل شود و توسعه ورزش همگانی را با فعالیت‌های این کمیته در استان شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: طرح آموزش رشته‌های ورزشی با اولویت رشته‌های شنا، تیراندازی و سوارکاری را با همکاری هیأت‌های ورزشی در استان شروع کردیم، تلاش ما کاهش هزینه خدمات ورزشی در این رشته‌ها است.

عابدی با اشاره به آموزش رشته‌های ورزشی به مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: با هماهنگی این کمیته برای آموزش رشته‌های ورزشی به مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش اعظم گذران وقت جوانان با فعالیت‌هایی همچون تماشای تلویزیون و کار با تلفن همراه است، به همین دلیل تلاش کردیم تا با کاهش هزینه‌ها در باشگاه‌های ورزشی، افراد بیشتری به سراغ ورزش در استان قم بروند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: 6 هزار و 650 نفر در تابستان و 5 هزار و 266 نفر در دهه فجر در 26 رشته در المپیاد ورزش مساجد و محلات استان شرکت کردند. اداره ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برای برگزاری المپیاد تلاش کردند و هیأت‌های ورزشی در المپیاد به دنبال یافتن استعدادهای ورزشی بودند.

عابدی با اشاره به اجرای جشنواره نوروز با ورزش در استان قم اظهار کرد: در قالب این جشنواره در چند نقطه ورودی قم، بسترسازی‌های لازم برای انجام ورزش همگانی مثل دارت صورت گرفته است تا مردم به صورت خانوادگی به ورزش بپردازند.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای نوروز بیان کرد: سالن‌های ورزشی و خوابگاه ورزشگاه حیدریان آماده استقبال از مسافرین نوروزی در استان قم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در طول سال جاری ورزشکارانی که مستعد شرکت در المپیک و مسابقات بازی‌های آسیایی هستند را مورد شناسایی قرار دادیم و به صورت ماهیانه با آن‌ها جلساتی را برگزار کردیم تا شاهد حضور ورزشکاران قمی در المپیک 2020 باشیم، در بازی‌های پارالمپیک 2016، دو نماینده از استان قم داشتیم.

عابدی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: همه ساله این مراسم با حضور مدیران ملی و استانی در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxmqe.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما