چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 61801
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی اورژانس قم خبر داد

استقرار اورژانس قم در حرم مطهر و جمکران همزمان با تحویل سال نو

قم نيوز : سخنگوی اورژانس قم گفت: اورژانس قم همزمان با تحویل سال نو آماده ارائه خدمات رسانی جهت مباحث امدادی و پزشکی است.
استقرار اورژانس قم در حرم مطهر و جمکران همزمان با تحویل سال نو
استقرار اورژانس قم در حرم مطهر و جمکران همزمان با تحویل سال نو
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: بعداز جلسات هماهنگی متعدد در سطح استان و نیز همکاری با مسؤولان حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران مقرر شد تا اورژانس ۱۱۵ قم زمان تحویل سال در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران استقرار نیرو و آمبولانس داشته باشد.

وی بیان کرد: 12 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس همراه با تیم پزشکی کامل و تجهیزات پیشرفته درمانی با ظرفیت ۱۴تخت، در راستای خدمات رسانی به مسافران و زائران در اطراف حرم مطهر مستقر خواهند شد.

سخنگوی اورژانس قم عنوان کرد: در مسجد مقدس جمکران نیز سه دستگاه آمبولانس ودو دستگاه موتورلانس برای پوشش امدادی در زمان تحویل سال حضور داشته و خدمات رسانی می‌کنند.

فراهانی عنوان کرد: تمام نیروها و آمبولانس‌های اورژانس ازساعت 17:30 روز سه شنبه 29 اسفند تا ساعاتی بعد از تحویل سال و عادی و روان شدن آمد و شد و ترافیک در محل‌های مذکور حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد تا پوشش امدادی و پزشکی بیرون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران به عهده اورژانس ۱۱۵ و پوشش امدادی محیط داخلی حرم مطهر ومسجدمقدس جمکران نیز به عهده پرسنل هلال احمر باشد.

سخنگوی اورژانس قم گفت: ارائه خدمات معمول اورژانس به مردم و همشهریان نیز با ظرفیت حدود ۴۰ دستگاه آمبولانس و نیروهای مربوطه در سطح شهر و جاده و بخش‌های استان به قوت خود باقی بوده و با تمام توان ارائه خدمات خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfycdv.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما