سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 61812
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد

موفقيت مشت‌زنان قم در رده‌هاي پايه بوكس كشور / در رده بزرگسالان ناكام بوديم

قم نيوز : رئيس هیأت بوكس استان قم گفت: بزرگترین ناکامی اين رشته در سال 1396 عدم کسب نتیجه مطلوب در رده سنی بزرگسالان و مهمترين دستاورد كسب مدال‌هاي خوشرنگ از رده‌هاي پايه ايران بود.
موفقيت مشت‌زنان قم در رده‌هاي پايه بوكس كشور / در رده بزرگسالان ناكام بوديم
موفقيت مشت‌زنان قم در رده‌هاي پايه بوكس كشور / در رده بزرگسالان ناكام بوديم
به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: یک سال دیگر پر از فراز و نشیب گذشت ولی همانند سال  گذشته بوکس قم اتفاقات خوب و بد بسیاری را تجربه کرد و کسب مدال‌های خوشرنگ به ویژه در رده‌های سنی پایه خبر از آینده‌ای درخشان برای این ورزش در قم می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امسال حضور داوران شاخص بوکس استان قم در تمامی مسابقات کشوری این رشته و رقابت‌های معتبر بین‌المللی و همچنین کسب بالاترین مدرک داوری  بین‌المللی این رشته موجب پررنگ شدن نام بوکس استان قم در این عرصه شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه کسب مدال طلا از نخستین دوره مسابقات دانشجویان کشور و انتخاب مربی تیم ملی جوانان از استان قم دیگر افتخارات بوکس قم در سال 96 به شمار می‌روند، افزود: تجهیز و تعمیر دو مجموعه اختصاصی خانه بوکس، افزایش چشمگیر تعداد بیمه شدگان و همچنین اعزام منظم به تمامی مسابقات کشوری طبق تقویم فدراسیون بوکس نشان از شکل‌گیری هیاتی قانون‌مدار و با هدف است.

رئیس هیأت بوکس استان قم بزرگترین ناکامی سال ۹۶ این رشته عدم کسب نتیجه مطلوب در رده سنی بزرگسالان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با برنامه‌های آینده و میزبانی مسابقات منطقه‌ای بزرگسالان کشور در ابتدای سال 1397 ناکامی‌های گذشته در این رده سنی جبران شود.

وی از سفر رئیس جدید فدراسیون به استان قم و بازدید وی از مجموعه در اختیار هیأت و ابراز رضایت از توانمندی‌های این رشته در قم خبر داد و افزود: با حضور وی برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای ملی در قم انجام گرفت که این نشان از سالی پر افتخار برای بوکس قم است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: از مربیان خوب بوکس قم تقاضا دارم با همدلی و برنامه‌ریزی مطلوب در سال جدید به تداوم پیشرفت این رشته و کسب مدال‌های خوشرنگ داخلی و بین‌المللی بیاندیشند، زیرا دور از دانش آنها و انتظار از مجموعه بوکس استان نیست.

وی ابراز کرد: از همه همراهی عزیزانی که موجب درخشش بوکس قم در سال ۹۶ شدند و همچنین مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم که حامی این رشته ورزشی بوده تشکر می‌کنم و امیدوارم سالی پر از افتخار در 1396 برای ورزش استان قم داشته باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchi6n-.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما