چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 61848
منبع : خبرگزاری فارس
در نخستین ساعات سال جدید صورت گرفت

برپایی بیش از 3000 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برپایی بیش از 3000 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم در نخستین ساعات سال جدید خبر داد.
برپایی بیش از 3000 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم
برپایی بیش از 3000 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان امروز با بیان اینکه امسال 6 بوستان و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران وظیفه خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین را بر عهده دارند اظهار کرد: این فضاها به عنوان استراحت‌گاه اضطراری تا پایان نوروز در اختیار زائرین و مسافرین خواهد بود.

وی بوستان‌ فدک، غدیر، امام رضا و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران را از جمله استراحت‌گاه‌های اصلی شهر دانست و افزود: پس از این فضاها زائرین به بوستان‌های نیایش، علوی و مهدی هدایت می‌شوند تا خدمات لازم به آنها ارائه شود.

رئیس کمیته اسکان و فضای سبز ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم با اشاره به آمار چادر خواب‌ها در کمپ‌های اسکان نوروز در آخرین روز سال 96 گفت: در منطقه هشت و در بوستان غدیر 3 تخته چادر، در منطقه سه و بوستان فدک 310 تخته چادر، در منطقه دو و بوستان امام رضا 461 تخته چادر، در منطقه چهار و بوستان علوی 450 تخته چادر، در منطقه یک و بوستان مهدی 660 چادر، در منطقه پنج و بوستان نیایش و‌ پارکینگ شماره چهار مسجد جمکران 574 تخته چادر و در بوستان جنگلی نیاز و نرجس نیز 250 و 310 تخته چادر نصب شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7793.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما