شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۸
کد مطلب : 61906
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی شورای شهر قم مطرح کرد

استقبال زائرین از استراحت‌گاه‌های نوروزی شهرداری قم

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به شرایط جوی مناسب، استقبال خوبی از کمپینگ‌ها شده و شهرداری هم امکانات خوبی در زمینه ایمنی، امنیتی و خدماتی فراهم کرده است و با صحبتی که شهروندان شد نیز شاهد رضایتمندی آنها از روند خدمات رسانی شهرداری بودیم.
استقبال زائرین از استراحت‌گاه‌های نوروزی شهرداری قم
استقبال زائرین از استراحت‌گاه‌های نوروزی شهرداری قم

سخنگوی شورای شهر قم مطرح کرد
استقبال زائرین از استراحت‌گاه‌های نوروزی شهرداری قم
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به شرایط جوی مناسب، استقبال خوبی از کمپینگ‌ها شده و شهرداری هم امکانات خوبی در زمینه ایمنی، امنیتی و خدماتی فراهم کرده است و با صحبتی که شهروندان شد نیز شاهد رضایتمندی آنها از روند خدمات رسانی شهرداری بودیم.

به گزارش قم نيوز محمود مسگری عصر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری قم در ستادهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین و استراحت‌گاه‌های شهری، با بیان اینکه مدیریت شهری از هفته‌ها قبل برای پذیرایی از زائرین و مسافرین نوروزی آماده شده بودند اظهار کرد: در ورودی‌های شهر تقسیم کار صورت گرفته و مناطق در حال خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی به زائرین هستند.

وی با اشاره به اقامت زائرین در کمپینگ‌های شهر قم اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب، استقبال خوبی از کمپینگ‌ها شده و شهرداری هم امکانات خوبی در زمینه ایمنی، امنیتی و خدماتی فراهم کرده است و با صحبتی که شهروندان شد نیز شاهد رضایتمندی آنها از روند خدمات رسانی شهرداری بودیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نظافت شهری را یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری عنوان و تصریح کرد: در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در زمینه نظافت شهری کارهای خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی گفت: همچنین در حوزه فرهنگی و گردشگری نیز سازمان فرهنگی ورزشی اقدام به برگزاری تورهای قم‌گردی می‌کند که زائرین نیز استقبال قابل توجهی از این برنامه ویژه نوروزی داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb09b0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما