يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : 62081
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای ترافیک استان قم خبر داد

کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز

قم نيوز : دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و نیز کاهش 30 درصدی تصادفات جرحی در شهر قم بودیم.
کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز
کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز وحید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت ورود زائرین استان قم اظهار کرد: در شب میلاد امام علی(ع) بیشترین حجم ورود مسافرین به استان را شاهد بودیم، به همین دلیل پارکینگ‌های شهر قم در آن شب تکمیل شد.

وی ادامه داد: امسال وضعیت ترافیک در استان قم در ایام نوروز بهتر از سال گذشته بود و با تدابیری که اندیشیدیم مشکل چندانی در عوارض اتوبان قم- تهران و رودخانه قم شاهد نبودیم.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: امسال دو پارکینگ به صورت موقت در ابتدای خیابان باجک و چهارراه شهدا برای توقف خودروی زائرین ایجاد شد، اما این پارکینگ‌ها جوابگوی نیازها نبود.

مقدم در پایان با اشاره به کاهش آمار تصادفات در شهر قم اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و نیز کاهش 30 درصدی تصادفات جرحی در شهر قم بودیم.

محمدرضا بهرامی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان قم اظهار کرد: این جمعیت در ایام نوروز 16 پایگاه ثابت و سیار در محورهای استان دارد و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون سه هزار و 95 نفر به این پایگاه‌ها مراجعه کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این جمعیت در طول تعطیلات نوروزی 23 مورد حادثه جاده ای را پوشش داد. جمعیت هلال احمر استان قم برنامه خاصی را در روز طبیعت دارد و تیم‌های واکنش سریع این جمعیت در بخش‌های استان مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمات ویژه ای را ارائه بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqz93.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما