دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 62432
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتسال مناطق کشور؛

نماینده فوتسال قم در رشت به میدان می‌رود

قم نيوز : نماینده فوتسال قم در مسابقات فوتسال مناطق کشور در رشت به میدان می‌رود و شانس خود را برای راهیابی به لیگ دسته دون آزمایش می‌کند.
نماینده فوتسال قم در رشت به میدان می‌رود
نماینده فوتسال قم در رشت به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال فوتسال قم در لیگ برتر یک تیم و در لیگ دسته اول نیز یک تیم به عنوان نماینده خود حاضر می‌بیند، سهمیه قهرمان فوتسال استان قم در لیگ مناطق که حکم مسابقات انتخابی لیگ دسته دوم را دارد به میدان خواهد رفت.

در فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم نبرد به مقام قهرمانی رسید اما این تیم، امتیاز خود برای حضور در رقابت‌های دسته مناطق کشور را به تیم الماس شهر قم واگذار کرد و بدین ترتیب نماینده قم با نام الماس شهر در لیگ مناطق شرکت می‌کند.

مسابقات لیگ مناطق فوتسال باشگاه‌های کشور در ۴ گروه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، صعود تیم‌های برتر به دسته دوم است و بدین ترتیب فوتسالیست‌های قمی برای حضور در لیگ دسته دوم کشور شانس خواهند داشت.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم الماس شهر قم، نماینده استان قم در گروه یک قرار گرفت و باید مسابقات خود را در رشت برگزار کند و برای صعود از این گروه ۹ حریف در پیش رو می‌بیند و رقابت در این سطح کار دشواری ارزیابی می‌شود.

تیم‌های حاضر در گروه یک شامل دخانیات رشت، بیمه آسیا به یله سوار، الماس شهر قم، همای سپهر زیبا دشت، وکلای دادگستری گلستان، صرافی مدینه بندر ترکمن، امید گلستان، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، هیئت فوتبال تهران و منتخب شوط آذربایجان غربی هستند.

این رقابت‌ها از اواسط اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود یک تیم دیگر از فوتسال قم در لیگ مناطق شرکت خواهد داشت و در صورت نهایی شدن حضور ۲ تیم از استان قم، تیم دوم باید امتیاز یکی از تیم‌های حاضر در گروه‌های ۴ گانه را خریداری کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxt93.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما