سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 62763
منبع : خبرگزاری فارس

رئیس شورای شهر قم: شورا تحت هیچ شرایطی از منافع مردم عدول نمی‌کند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر نسبت به منابع و منافع مردمی حساس است گفت: شورا تحت هیچ شرایطی حاضر نیست از منافع و منابع مردم عدول کند.
شورا تحت هیچ شرایطی از منافع مردم عدول نمی‌کند
شورا تحت هیچ شرایطی از منافع مردم عدول نمی‌کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی عصر امروز در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه شورای شهر نسبت به منابع و منافع مردمی حساس است اظهار کرد: شورا تحت هیچ شرایطی حاضر نیست از منافع و منابع مردم عدول کند.

وی با تاکید بر اینکه تعاملاتی که به نفع شهر و شهرداری باشد حتما انجام می‌شود گفت: قطعا ما به ازای همکاری ما، بیش از چیزی است که همکاری صورت می‌گیرد و این ضرورتی است که مدیریت شهری خود را متعهد به همکاری می‌داند.

رئیس شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خدمات نوروزی شهرداری تصریح کرد: به نظر می‌رسد بوستان‌های فدک و امام رضا هنوز برای مردم قم ناشناخته است و از امکانات آنها آگاهی ندارند و باید مسیرهای دسترسی این بوستان‌ها تکمیل شده و اطلاع‌رسانی شود که مردم از خدمات این بوستان‌ها استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه باید نسبت به فقر و محرومین حساس باشیم خاطرنشان کرد: باید درد دیگران را درد خودمان بدانیم که خوشبختانه در استان قم این فرهنگ جاری است.

جلالی اظهار کرد: اگر آماری از کمک‌های مردمی داده می‌شود این بخشی از بزرگواری‌های مردم است که مستقیما به کمیته امداد داده شده و خیلی‌ها این تفکر را دارند که به نزدیکان خود کمک داشته باشند.

وی با بیان اینکه فقر در تمام جوامع بشری وجود دارد تصریح کرد: کمیته امداد با تجمیع منابع و استفاده از ظرفیت‌ها توانسته اقدامات قابل توجهی را در راستای محرومیت زدایی انجام دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds509.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما